Show simple item record

dc.contributor.advisorOšeniece, Guntaen_US
dc.contributor.authorPasifiko, Katrīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:45:48Z
dc.date.available2015-03-24T08:45:48Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other6546en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26299
dc.description.abstractŠis kvalifikācijas darbs ir veltīts aktuālam tematam svešvalodu mācīšanas metodikā „ Lasīšanas kompetences un tekstu izpratnes veicināšana svešvalodā.“ Darba mērķis ir parādīt atsevišķas iespējas lasīšanas kompetences attīstīšanā svešvalodā skolā. Līdzās teorētiskajām atziņām, kas ir svarīgas, lai labāk izprastu lasīšanas procesa optimālu attīstību, uzmanība darbā tiek veltīta tekstu izvēles kritērijiem un lasīšanas mācību stundu didaktiski metodiskai plānošanai. Darba centrā ir apskatīti divi jautājumi: Teksta izmantošanas iespējas un priekšrocības mācību stundu didaktiskajā strukturēšanā, lai iespējami labi attīstītu lasīšanas prasmi svešvalodā. Un cik efektīvi un kādas iespējas paver projekts „Lasīšanas stundas ieviešana un realizācija svešvalodā“. Kvalifikācijas darbs ir pamatots ar konkrētiem piemēriem no skolotājas praktiskās darbības un izvērtējumiem, balstoties uz pieredzi skolotājas darbā.en_US
dc.description.abstractThe qualification paper talks about the pending matter in the method of foreign language teaching: „Reading competences and the motivation of text comprehension in foreign language“. The objective of the paper is to show special cases in development of reading competences in foreign languages at school. The focus in the paper is on criteria of text selection and educational methodical planning of reading learning classes, beside theoretical cognitions which are important to understand better the reading process optimal development. Two main issues are discussed in the paper: text usage possibilities and advantages in teaching classes’ didactic structuring best to develop reading competences in foreign language. The second one is how effective and what opportunities are open by project „Reading class introduction and implementation in foreign languages“. The qualification paper is based on specific examples and evaluations from the teacher’s practical work experience.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleLasīšanas kompetence un tekstu izpratnes attīstības veicināšana vācu valodā ka svešvalodāen_US
dc.title.alternativeReading Competence and Enhancement of the Development of Text Comprehension in German as a Foreign Languageen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record