Lomu spēles kā līdzeklis runāšanas prasmju attīstībai vācu valodas kā svešvalodas nodarbībās

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Latvijas Universitāte

Language

N/A

Abstract

Darba nosaukums: Lomu spēles vācu valodas kā svešvalodas nodarbībās runas prasmju veicināšanai Darba autore: Dace Tropa Darba vadītāja: M.philol. Gunta Ošeniece Darbs sastāv no 47 lappusēm. Izmantotie avoti - literatūras avoti. Darbs uzrakstīts vācu valodā. Darba priekšmets – iespējas, kā efektīvāk sagatavot skolēnus dialoģiskās runāšanas prasmes attīstībai, pielietojot lomu spēles. Darba objekts ir lomu spēles kā metode vācu valodas kā svešvalodas mācīšanas procesā valodas prasmes attīstīšanai. Pētījumā izmantotās metodes: zinātniskās literatūras pētīšana, teorētisko materiālu apstrāde, informācijas apkopošana un analīze. Darba mērķis: Pētīt iespējas, kā efektīvāk sagatavot skolēnus runāšanas prasmei dialogos, iekļaujot lomu spēles mācību procesā. Secinājumi: lai skolēnus efektīvāk sagatavotu runāšanas prasmei dialogos, jānodrošina lomu spēļu atbilstoša organizācija, brīvas atmosfēras radīšana, komunikatīvo un pragmatisko mācību mērķu ievērošana, motivējošas ietekmes nodrošināšana, pamatojoties uz veiksmīgas lomu spēles kritērijiem. Atslēgvārdi: lomu spēles, efektīvāk, mācīšanas mērķi, organizēšana, atmosfēra, motivēšana
Name of this research paper is Role Plays for Developing Speaking Skills in German as a Foreign Language. Name of Author: Dace Tropa Research paper consists of three parts. Theoretical part of this work reflects goals of Development of Speaking Skills and general principles of Training of Role Plays. In practical part are developed and analysed Role Plays for the process of Developing of Speaking Skills for school children at Secondary School. In practical part are used and analysed examples of Role Plays from the book “ deutsch.lv 1, 2, 3 “ for children at Secondary School. Main words: Role Plays, effective, Organisation, Motivation, Atmosphere, goals of learning process.

Keywords

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By