Show simple item record

dc.contributor.advisorKramiņa, Ingrīdaen_US
dc.contributor.authorBabre, Lidijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:45:48Z
dc.date.available2015-03-24T08:45:48Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other7284en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26301
dc.description.abstractDiplomdarbs risina problēmas par rakstīšanas iemaņu attīstīšanu vidusskolas skolēniem un dažādām pieejām skolēnu rakstīto darbu vērtēšanā. Diplomdarbs sastāv no ievada, trim nodaļām, literatūras saraksta un pielikumiem. Diplomdarbs ietver sevī atbilstošas teorētiskās literatūras apskatu un analīzi, kā arī iegūto teorētisko zināšanu pielietojumu rakstīšanas prasmju attīstīšanai praksē. Pētījumā analizētas dažādas pieejas rakstīšanas prasmju attīstībai, kā arī atspoguļoti rakstīšanas procesa dažādi posmi un veidi. Darbā ir pieminēta gan skolotāja, gan skolēna loma mācīšanas- mācīšanās procesā. Darbā ir uzsvērts, cik būtiski ir skolotājam pareizi saplānot savu darbu atbilstoši Standartiem un gala eksāmenos izvirzītajām prasībām, iepazīstināt skolēnus ar šīm prasībām un izvēlēties atbilstošas mācību grāmatas. Pētījumu noslēdz aptaujās iegūto datu apkopojums un analīze. Autore ir atklājusi, ka vairākumam skolēnu rakstīšana patīk un ka uzdevumu dažādošana un mācīšanas metožu variēšana palīdz attīstīt rakstīšanas prasmi. Autore ir aprakstījusi dažādas pieejas rakstu darbu vērtēšanā, kas ir būtisks faktors skolēnu motivēšanā un rakstīšanas spēju attīstīšanā. Pētījums varētu ieinteresēt angļu valodas skolotājus, kas vēlas sekmēt skolēnu rakstītprasmju veidošanu. Tas varētu būt noderīgs arī atsevišķiem studentiem, kuri vēlas attīstīt savas rakstīšanas iemaņas svešvalodā.en_US
dc.description.abstractThe present diploma paper deals with the problems of developing writing skills at secondary school and different ways of assessing students’ written works. The present paper consists of an introduction, three chapters, a bibliography and appendixes. The diploma paper comprises the survey and analysis of the relevant literature and theories on teaching writing. Analysis of the process , product and genre approach and the techniques in teaching writing has been carried out. It also referes to the role of a teacher and student in the teaching- learning process. The author of the diploma paper stresses out how important it is for writing teacher to plan the work according to Standarts and demands of final exam, to introduce students with these demands and select appropriate course books. The diploma paper includes the summary and analysis of the questionnaire data. The author has found out that most of students like writing and different tasks and methods help to develop their writing skills. The author of the diploma paper has described different approaches to assessment, which is really important in developing students writing ability. The study might be of interest to the English language teachers who help their students with their writing. It might be useful for students as well if they are willing to develop their writing skills.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleRakstīšanas prasmju attīstīšana un vērtējums vidusskolāen_US
dc.title.alternativeDeveloping and Assessing Writing Skills at Secondary Schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record