• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Skolēnu motivācija angļu valodas studijām vidusskolā

Thumbnail
Открыть
306-9552-Mohova-Kosarevska_Anna_am05083.pdf (449.1Kb)
Автор
Mohova-Kosarevska, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Upmale, Mudīte
Дата
2008
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Esošais darbs tikai diagnose jautātumu par skolēnu motivāciju angļu valodas studijām vidusskolā. Teoretiskā daļā tiek analizēta literatūra par skolēnu motivācijas problemām un tiek izskatītas motivācijas teorijas , ka arī tika novērtētas stratēģijas un pieejas svašvalodu mācīšanai. Pētījuma darbs rāda motivācijas svarīgumu angļu valodas mācīšanā, kā arī skolotāja lomu skolēnu motivācijas stimulēšanā. Teorija tika pielietota praksē sameklējot un izveidojot papildus materiālus. Secinājumi tika iegūti uz zinātniskas literatūras un mācīšanas tehnikas analīzes pamatā, kā arī uz aptāujas atbilžu analīzes pamatā. Papildus mācību materiālus un secinājumus var lietot angļu valodas skolotāji lai uzlābotu mācīšanas procesu un pataisītu to efektīvaku.
 
The present paper only diagnoses the issue of learners’ motivation for studying English at secondary school. The theoretical part deals with the analysis of literature on the problems of learners’ motivation and considers theories on motivation as well as evaluates the strategies and approaches to teaching a foreign language. The research paper aims at providing the importance of motivation in studying English and the role of the teacher in raising the students’ motivation . It relates theory to practice by tailoring additional supplementary materials. The conclusions drawn are based on the analysis of the scientific literature and the teaching techniques studied . The samples of additional material and conclusions of the present paper can be used by English teachers in order to make the teaching/learning process more effective.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26309
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6236]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV