• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Banku reklāmas stratēģiju un valsts ekonomiskā stāvokļa mijiedarbība

Thumbnail
Открыть
309-12465-Vernere_Elina_ev05032.pdf (2.238Mb)
Автор
Vernere, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Tunne, Ineta
Дата
2009
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba tēma ir banku reklāmas stratēģiju un valsts ekonomiskā stāvokļa mijiedarbība. Galvenais pētījuma mērķis bija izprast, kā pašreizējā valsts ekonomiskā situācija izmainījusi sabiedrības vajadzības, pieprasījumu pēc banku pakalpojumiem un līdz ar to arī banku komunikāciju ar saviem klientiem ar vides reklāmas ziņojumu palīdzību. Galvenais pētījuma uzsvars tika likts uz reklāmas ziņojumu emocionālajiem un racionālajiem aspektiem. Papildus veiktajam pētījumam tika apskatīta arī reklāmas teorija, dažādas reklāmas stratēģijas, reklāmas un ekonomikas savstarpējā mijiedarbība, teorija par krīzes komunikāciju, kā arī reklāmas praktiķu ieteikumi par komunikāciju ekonomiskās krīzes laikā. Darbā izmantotās pētījumu metodes: kontentanalīze un ekspertu intervijas. Darba izstrādes gaitā un pētījuma rezultātā tika atklāts, ka ekonomiskās krīzes apstākļos bankas reklāmas kampaņās cenšas apvienot gan racionālos, gan emocionālos ziņojumus.Darbs sastāv no trīs daļām: teorētiskās, metodoloģiskās un analītiskās, kā arī no vairākām apakšnodaļām.
 
The theme of the paper is correlation between bank advertising strategies and economical situation in Latvia. The main purpose of research was to figure out how the current economical situation has changed the needs of society, demand for financial services and products, wherewith also bank communication strategies and messages in outdoor advertisements. The main emphasis was put on emotional and rational aspects of advertising message. The paper also includes theory about advertising, different advertising strategies, crisis communication and advertising practitioner’s recommendations for communication during recession. The methodology used for research – content analysis and expert interviews (partly structured). The main conclusion of the research was that during economical crisis banks try to combine emotional and rational messages in their campaigns. The paper consists of three main parts – theoretical, methodological and analytical, and several sub-parts.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26455
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV