• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sociālo mediju izmantošana mārketinga komunikācijas vajadzībām bezpeļņas organizācijās: Britu padomes Latvijā gadījuma studijas

Thumbnail
Öffnen
309-14868-Alika_Rita_ar07011.pdf (1.092Mb)
Autor
Alika, Rita
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Rozenšteine, Aija
Datum
2010
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darbs ar nosaukumu „Sociālo mediju izmantošana mārketinga komunikācijas vajadzībām bezpeļľas organizācijās: Britu padomes Latvijā gadījuma studijas” ir izstrādāts ar mērķi izanalizēt Britu padomes Latvijā mārketinga komunikāciju sociālajos medijos Facebook, Twitter, Flickr un YouTube un piedāvāt iespējamos risinājumus tās uzlabošanai. Darba teorētiskajā daļā tiek apskatīta teorija par mārketingu bezpeļľas organizācijās, mārketinga komunikācijas veidošanu, jauno mediju attīstīšanos un sociālo mediju specifiku, kā arī mērķēšanu un viedokļu līderiem. Darba pētnieciskajā daļā, balstoties uz apskatīto teoriju, tiek veiktas gadījuma studijas par Britu padomes Latvijā komunikāciju sociālajos medijos Facebook, Twitter, Flickr un YouTube. Gadījuma studiju ietvaros tiek veikta sekundāro datu analīze, daļēji strukturētā intervija ar organizācijas mārketinga un komunikācijas vadītāju, komunikacijas ziľojumu analīze kvalitatīvās kontentanalīzes veidā un fokusgrupas intervijas ar organizācijas sociālo mediju lapu lietotājiem. Bakalaura darba gaitā tika realizēti noteiktie darba uzdevumi, kā arī tiek izpildīts darba mērķis un gadījums studiju veidā secināts, ka Britu padome Latvijā komunicē pārāk formāli un informatīvi sociālo mediju formātam, neiesaistot savu auditoriju diskusijās, kaut gan viľi ir gatavi iesaistīties. Atslēgvārdi: mārketings bezpeļľas organizācijās, mārketinga komunikācija, jaunie mediji, sociālie mediji, gadījuma studijas, Britu padome.
 
The Diploma paper‟s “Usage of social media for marketing purposes in non-profit organizations: case study of the British Council Latvia” aim is to analyze and improve the current marketing communication in social media – Facebook, Twitter, Flickr, and YouTube. In theoretical part theories of marketing in non-profit organizations, marketing communication development, new media growth, specific characteristics of social media, targeting and opinion leaders are studied. In empirical part presented theories are being used in case study with the British Council Latvia to find out its communication in social media - Facebook, Twitter, Flickr, and YouTube. In British Council Latvia case study four different methods were used: secondary data analysis; semi-structured interview with British Council‟s Latvia marketing and communication manager; communication posts‟ analysis using qualitative content analysis; focus group interviews with British Council‟s Latvia social media users. All through the Diploma paper presented methods were used, as well as the aim of the paper was accomplished. In the end main findings were that British Council Latvia communicates too formally and informatively for a social media framework. British Council‟s Latvia social media users are willing to interact more, but are not provided with an opportunity. Keywords: marketing in non-profit organizations, marketing communication, new media, social media, case studies, British Council.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26474
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV