Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorZitmane, Maritaen_US
dc.contributor.authorKlapere, Dainaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:46:37Z
dc.date.available2015-03-24T08:46:37Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other17450en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26502
dc.description.abstractMaģistra darbā „SIA „Latvijas Mobilais Telefons” drukātās reklāmas vizuālo elementu atšķirības laika posmā no 2000. līdz 2009. gadam” apskatīts jautājums vai laika periodā no 2000. līdz 2009. gadam palielinoties konkurentu skaitam Latvijas tirgū, SIA „Latvijas Mobilais Telefons” drukāto mediju reklāmas kampaņas kļuvušas emocionāli piesātinātākas un agresīvākas. Darba teorētiskajā daļā apskatīta reklāma kā komunikācija, apskatot reklāmas definīcijas un tās būtību, kā arī mērķus, un uzdevumus, vizuālo pārliecināšanas instrumentu izmantošana reklāma, tās kompozīciju, attēlus, tekstu, krāsu izvēli un dažādus papildus simbolus, kā arī teorija par reklāmu presē. Lai veiksmīgāk tikti veikts maģistra darba pētījums, darbā ir apskatīts arī reklāmas efektivitātes novērtējums, un galvenās vadlīnijas par SIA „Latvijas Mobilais Telefons”. Maģistra darba praktiskajā daļā ir veikta semiotiskā analīze, katru reklāmu apskatot denotācijas un konotācijas līmenī. Pilnīgākais reklāmas analīzei, ar fokusgrupas metodes palīdzību tiek noskaidrots auditorijas viedoklis par laikrakstā „Diena” publicētajām LMT reklāmām laika posmā no 2000. līdz 2009. gadam, kā arī veikta eksperta intervija. Pētījuma gaitā secināts, ka darba sākumā izvirzītā hipotēze ir apstiprinājusies daļēji, jo LMT savās reklāmās vizuālo komunikācijas elementu lietojumu maina niansēti, dažkārt atkārtojot iepriekšējos gados demonstrēto.en_US
dc.description.abstractIn the Master’s thesis “Differences of the visual elements in the printed advertisement of “Latvijas Mobilais Telefons” Ltd. in the period of time between 2000 and 2009” the subject of the research is a question if during the period of time between 2000 and 2009, when the number of competitors for „Latvijas Mobilais Telefons” Ltd. on the Latvian market grew, company’s advertising campaigns of printed media have or have not become emotionally more saturated and aggressive. In the theoretical part of the Theses advertisement is discussed as communication, looking at definitions and essence of advertisement, its tasks and objectives, the use of instruments of visual inducement in the advertisement, its composition, pictures, text, choice of color and different additional symbols, as well as theory about advertisement in the press. To be able to successfully perform the research of master’s theses, the evaluation of advertisement efficiency and its main directions for „Latvijas Mobilais Telefons” Ltd. have also been discussed. The practical part of master’s theses contains semiotic analysis, exploring each advertisement on the level of denotation and connotation. To provide a more complete analysis of advertisement, the method of a focus group has been used to query the opinion of the public about the printed advertisements of “LMT” in the newspaper “Diena” between 2000 and 2009 and an expert has been interviewed. During the research a conclusion has been made that the original hypothesis has been proven true only partially, because the company “LMT” changes the use of visual communication elements in its advertisements gradually, sometimes repeating elements used in previous years.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSIA "Latvijas Mobilais Telefons" drukātās reklāmas vizuālo elementu atšķirības laika posmā no 2000. līdz 2009. gadamen_US
dc.title.alternativeDifferences of the visual elements in the printed advertisement of “Latvijas Mobilais Telefons” Ltd. in the period of time between 2000 and 2009en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию