Show simple item record

dc.contributor.advisorSkudra, Ojārsen_US
dc.contributor.authorBuņķe, Marikaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:46:39Z
dc.date.available2015-03-24T08:46:39Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other19340en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26519
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Politiķa Aināra Šlesera tēls latviešu nacionālajos drukātajos medijos (2002., 2006. un 2010. gada septembris, oktobris)”. Darba pētnieciskā problēma ir noskaidrot, kā Aināra Šlesera politiķa tēls tiek atspoguļots latviešu drukātajos medijos un vai tas laika gaitā ir mainījies. Darba mērķis ir izpētīt, kā laikrakstos „Latvijas Avīze”, „Diena” „Neatkarīgā Rīta Avīze”, žurnālos „Ir”, „Sestdiena” un „Republika” ticis atainots politiķis Ainārs Šlesers mēnesi pirms un mēnesi pēc 8., 9. 10. Saeimas vēlēšanām un 2009. gada Rīgas domes vēlēšanām, kā arī secināt tēla izmaiņas, salīdzināt tēlu medijos ar sabiedrības viedokli. Par teorētisko pamatu tiek ņemta vācu profesora Klausa Mertena tēla teorija. Aktuālā īstenība sastāv no mediju radītās īstenības un reālās īstenības. Pētījumā tiek izmantotas trīs pētniecības metodes: kontentanalīze, Čarlza Osguda semantiskais diferenciālis un anketēšana.en_US
dc.description.abstractThe theme of the bachelor’s paper is „Image of politician Ainārs Šlesers in Latvian national press (September, October of years 2002, 2006 and 2010)”. The research problem is to clarify how the image of politician Ainārs Šlesers is revealed in Latvian national press and if the image has been changed in the length of time. The research goal is to find out how is revealed the image of politician Ainārs Šlesers in the newspapers „Latvijas Avīze”, „Diena” „Neatkarīgā Rīta Avīze”, and in the magazines „Ir”, „Sestdiena”, „Republika” in the length of month before and after the 8th,9th and 10th. parliament’s elections and the last Rīga town council’s elections. The main theoretical basis is image theory from German professor Klaus Merten. The actual reality is made of the media created realities and the real realities. The research consists of three methods: content analysis, semantic differential from Charles Osgood and questionnaire.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titlePolitiķa Aināra Šlesera tēls latviešu nacionālajos drukātajos medijos (2002., 2006. un 2010. gada septembris, oktobris)en_US
dc.title.alternativeImage of politician Ainārs Šlesers in Latvian national press (September, October of years 2002, 2006 and 2010)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record