Show simple item record

dc.contributor.advisorZandfelde, Daceen_US
dc.contributor.authorIgnatjeva, Lindaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:46:42Z
dc.date.available2015-03-24T08:46:42Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other22012en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26546
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Mātes arhetipu izmantojums iknedēļas preses izdevuma „Ieva” reklāmas saturā 2011. gadā”. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot, cik lielā mērā populārākais iknedēļas žurnāls „Ieva” reprezentē mātes arhetipus izvietotajā reklāmas saturā un aplūkot, kādi mātes arhetipiskie elementi tiek izmantoti 2011. gada žurnāla “Ieva” publicētajās reklāmās. Kā arī noskaidrot vai reklāmas ar mātes arhetipu tās saturā vairāk piesaista lasītājus. Uzsākot šī bakalaura darba izstrādi, tika izvirzīta sekojoša hipotēze: Žurnāla „Ieva” lasītāji labāk pamana un pievērš lielāku uzmanību reklāmām, kas satur mātes arhetipu. Bakalaura darbs sastāv no trijiem nodaļas blokiem - teorētiskās daļas, metodoloģijas un pētījuma daļas, kas sevī ietver reklāmas satura kontentanalīzi 2011. gada izdotajiem žurnāliem „Ieva”, kā arī auditorijas pētījumu, kas tiek veikts izmantojot anketēšanu. Darba gaitā tiek realizēti izvirzītie darba uzdevumi, kā arī sasniegti darba mērķi. Apkopojot darba rezultātus var secināt, ka izvirzītā hipotēze ir guvusi apstiprinājumu. Atslēgas vardi: K.G.Junga arhetipu teorija, mātes arhetips, reklāma, reklāma žurnālos, žurnāls „Ieva”.en_US
dc.description.abstractThe topic of bachelor’s work is „Mother archetypes usage in the weekly magazine „Ieva” advertising content in 2011.” The aim of the bachelor’s work is to find out, how much the most popular weekly magazine „Ieva” represents mother archetypes in featured table of content of advertisings and to clear up, which mother archetype elements were used in the magazine “Ieva” published advertisings of the year 2011. As well as to elucidate, do the advertisings in the table of content with the archetype of mother attract the readers more. Have started the investigation of the bachelor’s work, there were elicited a hypothesis: The readers of the magazine “Ieva” notice and pay attention to the advertisings, which contains the archetype of mother more. The bachelor’s work consists of three parts - theoretic part, methodology in investigation and the third part of the work gives an advertising’s content analysis of the magazine “Ieva”, produced in the year of 2011, as well as the investigation of audience, using poll. Doing bachelor’s work, the tasks were implemented and the aims were succeed. Summarizing the results of the work, the author concludes, that hypothesis is confirmed. Key words: the theory of archetype by K.G. Jung, the archetype of mother, advertising in magazines, „Ieva” magazine.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleMātes arhetipu izmantojums iknedēļas preses izdevuma "Ieva" reklāmas saturā 2011. gadāen_US
dc.title.alternativeMother archetypes usage in the weekly magazine "Ieva" advertising content in 2011en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record