• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vikipēdijas lietojums mācību procesā: Latvijas skolēnu un skolotāju prakses analīze

Thumbnail
Открыть
309-22108-Aumeistere_Anete_aa06010.pdf (723.0Kb)
Автор
Aumeistere, Anete
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Brice, Līva
Дата
2012
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba „Vikipēdijas lietojums mācību procesā: Latvijas skolēnu un skolotāju prakses analīze” mērķis ir noskaidrot Vikipēdijas lietojumu mācību procesā Latvijas vispārējās vidējās izglītības iestādēs, veicot Latvijas skolēnu un skolotāju prakses analīzi. Bakalaura darbu veido sešas nodaļas. Teorētiskajā daļā skaidrota Web 2.0. vide un kolektīvās atmiņas koncepts, saistot tos ar Vikipēdiju. Par darba pētījuma metodēm tika izvēlētas anketēšana un fokusa grupas intervija, kas tiek aprakstītas metodoloģijas daļā. Darba analītiskajā daļā tika analizēti pētījumā iegūtie dati. Darbā tika secināts, ka Vikipēdija ir viens no galvenajiem informācijas ieguves avotiem mācību procesā. Atslēgvārdi: Vikipēdija, Web 2.0., kolektīvā atmiņa, saišu kultūra, skolotāji, skolēni.
 
The aim of bachelor theses „The Use of Wikipedia in learning process: Latvian Student and Teacher practice analysis” is to find out how Wikipedia is used in the learning process in secondary schools in Latvia, by conducting a practice analysis of Latvia teachers and students. Bachelor theses is structured in six chapters. The theoretical section explains the concepts of Web 2.0. and collective memory in the context of Wikipedia. As the research methods were chosen survey and focus group interviews, which are described in the methodological chapter. In the analytical section the gathered data was analyzed. It was concluded that Wikipedia is one of the main information source in learning process. Key words: Wikipedia, Web 2.0., collective memory, culture of connectivity, teachers, students
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26549
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV