Skolas bibliotēkas un informācijas pakalpojumu programmas loma mācību procesa pilnveidošanā
Author
Vecroze, Anda
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Sporāne, Baiba
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura tēma „Bibliotēkas un informācijas pakalpojumu programmas loma mācību procesa pilnveidošanā” izvēle saistīta ar straujajām pārmaiņām informācijas sabiedrībā un skolu attīstībā. Bibliotēka mūsdienās kļūst par nozīmīgu skolas struktūrvienību, kas aktīvi piedalās mācību procesa realizācijā. Svarīga kļūst bibliotēku darbības stratēģiskā plānošana, kas tiek parādīta bibliotēku un informācijas pakalpojumu programmā.
Darba mērķis ir izveidot un apkopot skolas bibliotēkas un informācijas pakalpojumu programmas dokumentu paraugus, kas palīdzētu mērķtiecīgi organizēt bibliotēkas turpmāku attīstību.
Darbs sastāv no 3 nodaļām un 7 apakšnodaļām. Darbā analizēta skolu bibliotēku darbība ārzemēs un darbību ietekmējošie faktori. Darba pētījuma daļā tiek analizēta skolu bibliotēkas programmas struktūra un tās ieviešanas posmi. Darba pielikumā parādīti bibliotēkas programmas dokumentu paraugi.
Darba apjoms ir 53 lapas un tajā ir 5 tabulas un 6 diagrammas. The choice of the theme of the bachelor’ work by Anda Vecroze. The role of librarian and information service programme in the improving educational process is connected with some rapid changes in the information society and school development. Nowadays library has been becoming an important school structural unit that is involved actively in the educational process. The great importance is attached to the strategical planning of library activities that is reflected in the librarian and information service programme.
The aim of the work is to create and summarise the samples of the school librarian and information service programme documents, that would tend to organize the subsequent development of the library purposefully.
The work consists of three chapters and seven subsections. There have been analised the activities of some school libraries abroad and their influencing factors. In the study there have been explored the structure of the school librarian program and the stage of its inculcation. The appendix includes the samples of the librarian program documents.
The amount of the work is 53 pages and there are 5 charts and 6 graphs.