Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorRupā, Ulrikaen_US
dc.contributor.authorBreice, Ritaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:46:56Z
dc.date.available2015-03-24T08:46:56Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other32781en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26653
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Reklāmas kampaņas ar loterijas elementu kā zīmola atpazīstamības veicinošs instruments”. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt tādu zīmola atpazīstamības veicinošo elementu kā loterijas. Darba izvirzītā mērķa sasniegšanai tika veikti šādi uzdevumi: •Tika apkopota teorētiskā literatūra, kurā atrodama informācija par zīmoliem un to veicinošiem instrumentiem •Atbilstoši izvēlētajai bakalaura darba tēmai tika izmantotas šādas pētniecības metodes - aptauja, intervija un gadījumu analīze •Atbilstoši izvēlētajām pētnieciskajām metodēm, tika veikts empīriskais pētījums •Tika apkopoti un analizēti pētnieciskajā procesā iegūtie rezultāti •Tika izstrādāti pamatoti secinājumi un priekšlikumi Darbā tiek pielietoti tādu autoru darbi, kā Filips Kotlers, Sets Godins, Džeims Hammonds, Deivs Patens un citi teorētiķi, kuri devuši savu ieguldījumu pētot un analizējot zīmolu, kā arī tā atpazīstamības veicinošos līdzekļus. Secinājumi, kas iegūti pēc veiktā pētījuma, liecina, ka loterijas tiek bieži izmantotas gan kā zīmola atpazīstamības veicināšanai, gan kā pārdošanas veicināšanai. Bakalaura darbs sastāv no trīs daļām, piecām tabulām, septiņpadsmit attēliem un četriem pielikumiem. Atslēgvārdi: •Zīmols •Zīmola atpazīstamība •Loterijas •Laimestsen_US
dc.description.abstractThe title of work is „Advertising campaign with lottery element as an instrument promoting brand awareness”. Bachelor thesis aims to explore the brand awareness and promotional elements of a lottery. To achieve this goal were made the following tasks: •was compiled in the theoretical literature that provides information about brands and their facilitation instruments •According to the chosen theme, work was based on these research methods - survey, interview and case studies •According to the chosen research methods, was conducted in an empirical study •was compiled and analyzed obtained research results •was developed conclusions and recommendations In work are used authors like Philip Kotler, Seth Godin, James Hammond, Dave Patten, and other theorists who have contributed to studying and analyzing the brand, as well as means to boost its visibility. Conclusions obtained after the study has shown that lotteries are often used as a brand awareness as well as to promote the sale. Thesis consists of three parts, five tables, seventeen images and four annexes. Keywords: • Brand • Brand awareness • Lottery • Prizeen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleReklāmas kampaņas ar loterijas elementu kā zīmola atpazīstamības veicinošs instrumentsen_US
dc.title.alternativeAdvertising campaign with lottery element as an instrument promoting brand awarenessen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию