Zīmola „Staburadze” identitāte un tēls
Автор
Prindule, Māra
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Дата
2012Metadata
Показать полную информациюАннотации
Darba tēma ir „Zīmola „Staburadze” identitāte un tēls.”
Izvirzītā hipotēze: zīmola „Staburadze” identitātes un tēla pamatā ir nacionālās identitātes elementi.
Pētījuma mērķis ir noskaidrot un salīdzināt zīmola „Staburadze” identitāti un tēlu. Noteikt, vai to pamatā ir nacionālās identitātes elementi.
Darba teorētisko daļu veido apskats par zīmola jēdzienu, veidiem un funkcijām, zīmola identitātes un tēla jēdzieniem, dažādu autoru zīmola identitātes modeļiem, arī nodaļa par nacionālo identitāti. Par pētījuma metodēm izmantota daļēji strukturēta intervija ar zīmola vadītāju, atsevišķu produktu iepakojumu un reklāmu semiotiskā analīze, patērētāju aptauja un zīmola personificēšana.
Pētījuma rezultātā apstiprināts, ka zīmola „Staburadze” identitātes un tēla pamatā ir nacionālās identitātes elementi.
Darbs sastāv no ievada, teorētiskās daļas un metodoloģijas, pētījumu apraksta, secinājumiem un pielikumiem ar pētījuma tabulām.
Atslēgvārdi: zīmols, zīmola tēls, zīmola identitāte, nacionālā identitāte, „Staburadze”. The theme of the work is „Identity and image of brand ”Staburadze””.
The hypothesis: identity and image of brand ”Staburadze” is based on elements of national identity.
The aim of the work is to determine and compare identity and image of brand ”Staburadze”. Determine whether they are based on national identity elements.
The theoretical part consists of an overview of the brand concept, types and functions, brand identity and image concept, various authors brand identity models, and chapter on national identity. The research methods used semi-structured interview with the brand manager, individual product packaging and advertising semiotic analysis, consumer survey and brand personalization.
Results of the study confirmed that the identity and image of brand ”Staburadze” is based on the elements of national identity.
The work consists of introduction, theoretical part and methodology, research description, conclusions and appendices of research tables.
Keywords: brand, brand identity, brand image, national identity, ”Staburadze”.