Show simple item record

dc.contributor.advisorBrice, Līvaen_US
dc.contributor.authorRozmiaņeca, Kristīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:47:02Z
dc.date.available2015-03-24T08:47:02Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other38700en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26704
dc.description.abstractBakalaura darba „Sevis prezentēšanas aspekti sociālās tīklošanas vietnē "Draugiem.lv" (vecuma grupa 25–32 gadi)” galvenais mērķis ir noskaidrot, kādi un cik dažādi sevis prezentēšanas aspekti atklājas lietotāju profilos vecuma posmā no 25-32 gadiem. Darba teorētiskajā daļā izmantota literatūra, kas aplūko internetu kā mediju, interneta kopienas, sociālās tīklošanas vietnes, to iezīmes, sevis prezentēšanu sociālajos tīklos un Ērvinga Gofmaņa dramaturģiskā pieeja, kura tiek skatīta kontekstā ar tās adoptāciju internetam. Pētījumam izvēlētas tādas pētniecības metodes kā kvalitatīvā kontentanalīze, lai veiktu sistemātisku un objektīvu lietotāju profilu izpēti un aptauja, lai iegūtu konkrētās mērķauditorijas viedokli par Draugiem.lv lietošanas paradumiem un sevis prezentācijas aspektiem. Darbā tiek noskaidrots, ka katrs lietotāja profils tiek veidots ļoti individuāli, taču profilos iezīmējas kopīgas tendences, kas ļauj izdalīt lietotāju tipus. Atslēgas vārdi: internets, sevis prezentēšana, sociālās tīklošanas vietnes, Draugiem.lv.en_US
dc.description.abstractThe aim of the bachelor “Aspects of self-presentation in social networking site "Draugiem.lv" (age group 25–32 years)” was to find out the main aspects of self-presentation and the variety in profile construction between users of target audience on this networking site Draugiem.lv. In the theoretical part of work, are being considered internet like medium, social networking sites, self-presentation in social networking sites and Erving Goffman’s Dramaturgical approach. There are two research methods used in the empirical part – qualitative content analysis to investigate user’s profiles and survey for networking site Draugiem.lv target audience. In conclusion, it is seen that profile construction is very individual process but there are common aspects that makes tipes of users. Key words: internet, self-presenting, social networking sites, Draugiem.lv.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleSevis prezentēšanas aspekti sociālās tīklošanas vietnē "Draugiem.lv" (vecuma grupa 25–32 gadi)en_US
dc.title.alternativeAspects of self-presentation in social networking site "Draugiem.lv" (age group 25–32 years)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record