Uzņēmuma iekšējās komunikācijas analīze: SIA ''R.D.A.'' piemēra analīze
Autor
Dižkalpa, Eva
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Datum
2012Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba ”Uzņēmuma iekšējās komunikācijas analīze: SIA ”R.D.A.” piemēra analīze’’ mērķis ir noskaidrot cik efektīva un pārdomāta komunikācija tiek organizēta uzņēmumā SIA ” R.D.A.”.
Bakalaura darbs sastāv no teorētiskās literatūras apkopojuma, darbā izmantoto pētniecības metožu apraksta un epīriski iegūto datu analīzes. Darba teorētisko daļu sastāda organizācijas un organizācijas jēdziena skaidrojums, teorija par komunikāciju, iekšējo komunikāciju un sabiedriskajām attiecībām. Metodoloģiskā daļa sastāv no teorētiskā raksturojuma par darbā izmantotajām pētniecības metodēm – interviju un anketēšanu. Empīrisko daļu sastāda lietoto apģērbu nozares raksturojums, eksperta viedoklis, SIA ”R.D.A.” iekšējās komunikācijas un darbinieku attieksmes analīze.
Pamatojoties uz pētījumā iegūtajiem rezultātiem, tika atrasta atbilde uz izvirzīto pētniecisko jautājumu.
Atslēgas vārdi : organizācija, organizācijas komunikācija, iekšējā komunikācija, darbinieki, SIA ”R.D.A.” The objective of diploma work ”An internal communication analysis of company: ”R.D.A.” Ltd. example analysis” is to determine how effective and accurate communication is organized in company ”R.D.A.” Ltd.
Diploma work consists of theoretical literature summary, description of the research methods and empirical analysis of the data. The theoretical part consists of the organization and definition of the organization, theory of communication, internal communications and public relations. Methodological part consists of a theoretical description of the research methods used in diploma work - interviews and questionnaire. Empirical part of the work represents description of second hand clothing industry, expert opinion, analysis of ”R.D.A.”Ltd internal communication and staff attitude.
Question raised by the research was found based on results of the study.
Keywords: organization, organizational communication, internalcommunication, employees, ”R.D.A.” Ltd.