Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorZitmane, Maritaen_US
dc.contributor.authorKohvs, Uldisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:47:05Z
dc.date.available2015-03-24T08:47:05Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other40545en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26727
dc.description.abstract''Dzimtes atspoguļojums vīriešu žurnālos ''Playboy Latvija'' un ''Playboy USA'' salīdzinošā analīze (2012-2013) '' mērķi ir noteikt vīriešu un sieviešu dzimtes tēlu diskursus laika posmā no 2012.-2013. gadam,konstatēt atšķirības un noteikt tendences attiecībā uz vietējo saturu. Darba teorētiskajā daļā tiek aplūkots dzimtes jēdziens, tā izveidošanās, dzimtes lomas, to īpašības un to konstruēšana, stereotipi, dzimtes stereotipi un to konstruēšana. Darba pētnieciskajā daļā tiek izmantota kvantitatīvā un kvalitatīvā kontentanalīze, kā arī kritiskā diskursa analīze. Konstatēti tādi vīriešu tēla diskursi kā biznesmenis, asais, ''izturīgais ozols'', cīnītājs, ''maizes pelnītājs'', pavedējs, ģimenes galva, ''mīkstais'', uzticīgais vīrs un tādi sieviešu tēla diskursi kā seksīgā sieviete, ''māte'', ''bērns'', ''dzelzs lēdija'', uzticīgā sieva. Atslēgas vārdi: Dzimte, dzimtes reprezentācija, dzimtes stereotipi, diskurss, vīriešu dzīvesstila žurnāli, ''Playboy Latvija'', ''Playboy USA''en_US
dc.description.abstractThesis ''Representation of gender in men's magazines Playboy Latvia and Playboy USA: comparative analysis (2012-2013)'' to determine represented and constructed gender role discourses in time period 2012.-2013., to compare acquired data in relation to local content. The theoretical basis consists of terms gender and its development, gender roles, their trends and construction, stereotypes and gender stereotypes, their construction and theory about men’s lifestyle magazines. The empirical part of this Bachelor thesis is formed by using content analysis and critical discourse analysis. Results show that there are men gender role discourses – businessman, macho, ''sturdy oak'', fighter, ''breadwinner'', seducer, ''wimp'', faithful husband; aand women gender role discourses – sexy woman, ''mother'', ''child'', ''iron lady'' and faithful wife. Keywords: Gender, gender representation, gender stereotypes, discourse, men’s lifestyle magazines, Playboy Latvia, Playboy USAen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleDzimtes atspoguļojums vīriešu žurnālos “Playboy Latvija” un “Playboy USA” salīdzinošā analīze (2012-2013)en_US
dc.title.alternativeRepresentation of gender in men's magazines Playboy Latvia and Playboy USA: comparative analysis (2012-2013)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию