• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mārketinga komunikācijas pielietojums atjaunotā BK "VEF Rīga" zīmola virzīšanā

Thumbnail
Öffnen
309-43584-Licis_Martins_ml11065.pdf (1.584Mb)
Autor
Līcis, Mārtiņš
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Datum
2014
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Darba tēma ir „Mārketinga komunikācijas pielietojums atjaunotā BK „VEF Rīga” zīmola virzīšanā”. Darba mērķis ir noskaidrot mārketinga komunikācijas pielietojumu atjaunotā BK „VEF Rīga” zīmola virzīšanā. Uzdevumi ir izstudēt nepieciešamo teoriju, izanalizēt mārketinga komunikācijas instrumentu pielietojumu, noskaidrot BK „VEF Rīga”, sporta mārketinga speciālista un sabiedrības viedokli par BK „VEF Rīga” zīmolu. Teoriju veido: zīmols, zīmolvedība, mārketinga komunikācija, sociālo mediju mārketings un sporta mārketings. Pielietotās pētnieciskās metodes: kontentanalīze, intervija, novērojums un aptauja. Bakalaura darba rezultāti norāda uz iemesliem, kāpēc Latvijas iedzīvotāji nav iemīlējuši BK „VEF Rīga” zīmolu. Atslēgvārdi: Zīmols, zīmolvedība, mārketinga komunikācija, sporta mārketings, sociālo mediju mārketings, BK „VEF Rīga”, sports
 
Bachelor’s theme is “Use of marketing communication for developing the renewed basketball team "VEF Riga" brand”. The main goal is to determine use of marketing communication in developing renewed basketball team “VEF Riga” brand. The tasks are: study the theory, analyze the use of marketing communication instruments, find out “VEF Riga”, sports marketing specialist’s and public’s opinion about “VEF Riga” brand. Theoretical part consists of: brand, branding, marketing communication, social media marketing and sports marketing. Research methodology includes: content analysis, interview, observation and survey. The results of this work show the main reasons why Latvia’s citizens don’t support BC “VEF Riga” brand. Keywords: brand, branding, marketing communication, sports marketing, social network marketing, basketball team „VEF Riga”, sport
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26765
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV