Mārketinga komunikācijas pielietojums atjaunotā BK "VEF Rīga" zīmola virzīšanā
Автор
Līcis, Mārtiņš
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Дата
2014Metadata
Показать полную информациюАннотации
Darba tēma ir „Mārketinga komunikācijas pielietojums atjaunotā BK „VEF Rīga” zīmola virzīšanā”. Darba mērķis ir noskaidrot mārketinga komunikācijas pielietojumu atjaunotā BK „VEF Rīga” zīmola virzīšanā. Uzdevumi ir izstudēt nepieciešamo teoriju, izanalizēt mārketinga komunikācijas instrumentu pielietojumu, noskaidrot BK „VEF Rīga”, sporta mārketinga speciālista un sabiedrības viedokli par BK „VEF Rīga” zīmolu. Teoriju veido: zīmols, zīmolvedība, mārketinga komunikācija, sociālo mediju mārketings un sporta mārketings. Pielietotās pētnieciskās metodes: kontentanalīze, intervija, novērojums un aptauja. Bakalaura darba rezultāti norāda uz iemesliem, kāpēc Latvijas iedzīvotāji nav iemīlējuši BK „VEF Rīga” zīmolu.
Atslēgvārdi: Zīmols, zīmolvedība, mārketinga komunikācija, sporta mārketings, sociālo mediju mārketings, BK „VEF Rīga”, sports Bachelor’s theme is “Use of marketing communication for developing the renewed basketball team "VEF Riga" brand”. The main goal is to determine use of marketing communication in developing renewed basketball team “VEF Riga” brand. The tasks are: study the theory, analyze the use of marketing communication instruments, find out “VEF Riga”, sports marketing specialist’s and public’s opinion about “VEF Riga” brand. Theoretical part consists of: brand, branding, marketing communication, social media marketing and sports marketing. Research methodology includes: content analysis, interview, observation and survey. The results of this work show the main reasons why Latvia’s citizens don’t support BC “VEF Riga” brand.
Keywords: brand, branding, marketing communication, sports marketing, social network marketing, basketball team „VEF Riga”, sport