Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorEzergaile, Janaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:47:10Z
dc.date.available2015-03-24T08:47:10Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other43767en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26767
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Integrētās mārketinga komunikācijas pielietojums zīmola „Cido” virzīšanā”. Darba mērķis ir noskaidrot, kādi integrētās mārketinga komunikācijas elementi tiek izmantoti, lai veicinātu zīmola „Cido” virzīšanu tirgū, un kā auditorija uztver integrētās mārketinga aktivitātes. Teorētiskajā daļā apkopoti viedokļi par zīmola jēdzienu, zīmola un integrētā mārketinga komunikāciju, kā arī patērniecību. Veiktas trīs daļēji strukturētās intervijas un anketēšana. Apkopota un analizēta informācija no iegūtajiem empīrisko pētījumu datiem. Balstoties uz iegūtajiem datiem, izdarīti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi zīmola „Cido” virzīšanai tirgū. Atslēgas vārdi: integrētā mārketinga komunikācija, zīmols, komunikācija, virzīšana, „Cido”, pielietojumsen_US
dc.description.abstractThe theme of the thesis is „The Application of Integrated Marketing Communication in the Brand „Cido” Promotion”. The aim of the work is to find out what elements of integrated marketing communication are used to facilitate the promotion of the brand „Cido” in the market and how the public percepts the activities of integrated marketing. In the theoretical part the viewpoints about the conception and communication of brand and communication of integrated marketing as well as consumption have been summed up. The qualitative method of research has been applied three interviews and a questionnaire based on the quantitative research method. Analysed information obtained from empirical investigation data was summed up. Taking into account the obtained information, conclusions have been drawn and suggestions have been worked out. Key words: integrated marketing communication, brand, communication, promotion, „Cido”, application.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleIntegrētās mārketinga komunikācijas pielietojums zīmola "Cido" virzīšanāen_US
dc.title.alternativeThe application of integrated marketing communication in the brand "Cido" promotionen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record