Korporatīvā sociālā atbildība: "Cēsu alus" piemēra analīze
Autor
Balamovska, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Datum
2014Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Korporatīvā sociālā atbildība ir spēcīgs sabiedrisko attiecību instruments, kas jebkuram uzņēmumam palīdz uzlabot tā tēlu sabiedrībā ar dažādu aktivitāšu piekopšanu sabiedrības, ekonomikas un vides attīstības veicināšanai. Bakalaura darba tēma ir izvēlēta ‘‘Korporatīvā sociālā atbildība: ‘‘Cēsu alus” piemēra analīze”. Ņemot vērā uzņēmuma augsto novērtējumu ‘‘Uzņēmumu Ilgtspējas indeksā”, tas ir labs piemērs, lai izzinātu, kas ir rezultātu veiksmes atslēga un vai tie ir sasniegti pateicoties uzņēmuma korporatīvās sociālās atbildības stratēģijai.
Būtībā, bakalaura darba mērķis ir veikt uzņēmuma ‘‘Cēsu alus” gadījuma analīzi saistībā ar uzņēmuma korporatīvo sociālo atbildību un ziņojumiem, kas ir publicēti dažādos sociālajos tīklos, veikt to kontentanalīzi un apstiprināt, ka korporatīvās sociālās atbildības stratēģija ir veiksmīga.
Atslēgas vārdi: korporatīvā sociālā atbildība, ‘‘Cēsu alus”, gadījuma analīze, sociālo tīklu kontentanalīze. Corporate Social Responsibility is used for public relation. It is strong tool used to improve company`s image. This is achieved by company`s activities regarding social, environmental and economical development. Theme for the Bachelor is “Corporate Social Responsibility: ”Cēsu alus” case studies.” Considering fact that the company`s sustainability is rated high, it would be useful to analyze if this is achieved thanks to company`s Corporate Social Responsibility.
Aim for the project is to analyze “Cēsu alus” Corporate Social Responsibility`s development and its use of social media, make content analyzes in order to approve that Corporate Social Responsibility strategy is successful.
Key words: Corporate Social Responsibility, “Cēsu alus”, Case study, Social network contact analyses.