• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Reklāmas avīzes "Diena" pielikumā "Sestdiena" un nedēļas žurnālā "Sestdiena": salīdzinošā analīze (2002. un 2007.)

Thumbnail
Открыть
309-9107-Kerpe_Iveta_komu040047.pdf (733.6Kb)
Автор
Ķērpe, Iveta
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Дата
2008
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darbā „Reklāmas avīzes „Diena” pielikumā „Sestdiena” un nedēĜas žurnālā „Sestdiena”: salīdzinošā analīze (2002. un 2007.) ir izskaidrots, kā pēc avīzes „Diena” pielikuma „Sestdiena” kĜūšanas par nedēĜas žurnālu tas mainās kā reklāmas komunikācijas kanāls, kā arī tajā ievietotās reklāmas – to veids, apjoms un mērėauditorija. Teorētiskā daĜa ir balstīta uz literatūru par mediju plānošanas specifiku un medijiem kā reklāmas ziĦojuma nodošanas kanāliem. Tajā ir apskatīts arī reklāmas jēdziens un mediju aăentūru darbības principi. Darba pētījuma daĜā tiek analizēta intervija ar mediju jomas ekspertu, par kuru ir izraudzīts mediju aăentūras „Starcom” direktors Dāvids Štēbelis, kā arī intervija ar A/S „Diena” reklāmas daĜas vadītāju Māri Nagli, kurš sniedz atbildes uz jautājumiem par pielikuma „Sestdiena” transformāciju nedēĜas žurnālā, tā auditoriju un reklāmām tajā. Pētījumam pievienota arī 2002. un 2007.gada (posmā no janvāra līdz decembrim) reklāmu kontentanalīze un veikti secinājumi par reklāmu daudzuma un reklamēto produktu un zīmolu izmaiĦu, abus minētos posmus analizējot salīdzinošās kategorijās. Atslēgas vārdi: Sestdiena, nedēĜas žurnāls, komunikācijas kanāls, mediju plānošana
 
The Bachelor’s paper under the title ”Comparative analysis of the advertisements in the supplement ”Sestdiena” of the daily newspaper ”Diena” (2002) and the weekly magazine ”Sestdiena” (2007)” explains how the communications channel and the inserted advertisements, their style, volume and the target audience have changed after the supplement ”Sestdiena” became a weekly magazine. The theoretical part is based on the literature about specific features of media planning and mass media as communications channels promoting messages of advertisements. It also contains the explanation of the concept of advertisement and the operational principles of advertising agencies. In the research part the author analyzes the interviews with experts in the field of mass media Dāvids Štēbelis, the director of the advertising agency ”Starcom” and Māris Naglis, head of the advertising department of A/S” Diena” ( Diena,plc) who answered the questions about the transformation of the supplement ”Sestdiena” into the weekly magazine, its target audience and the advertisements placed in it. The research is supplemented by the content analysis of advertisements in the years 2002 and 2007( from January till December) and the conclusions are made about the changes of the amount of advertisements, advertised products and brands, besides, both periods are analyzed in comparative categories. Key words: Sestdiena, weekly magazine, communications channel, media planning
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/26817
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV