Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorPraudiņš, Kārlisen_US
dc.contributor.authorNeimane, Evitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:56:51Z
dc.date.available2015-03-24T08:56:51Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other33793en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27166
dc.description.abstractUzņēmums SIA „Māja” darbojoties nekustamo īpašumu tirgū ir sekmīgi ieguvis atpazīstamību kā uzticams nekustamo īpašumu tirdzniecības uzņēmums. Uzņēmuma galvenā prioritāte ir klients un tā kvalitatīva apkalpošana. Taču uzņēmuma darbības metodes vairs nesniedz vēlamos rezultātus. Uzņēmums un tā darbinieki izmanto dažādas tīmekļa vietnes un portālus savu pakalpojumu veicināšanai un klientu piesaistei, veicot par tām lielas izmaksas ikdienā. Tādēļ ir nepieciešams rast risinājumu uzņēmuma izaugsmei par mazākām izmaksām un aktīvāku klienu piesaisti. Diplomdarba mērķis ir izveidot optimālu tīmekļa vietnes ieviešanas projektu atbilstoši uzņēmuma vajadzībām, kura realizācija panāktu uzņēmuma efektīvāku izaugsmes procesu un samazinātu izmaksas. Šī mērķa sasniegšanai tika izvirzīti uzdevumi, kas saistīti ar uzņēmuma vajadzību noteikšanu, uzņēmumā esošo informācijas sistēmu izpēti un tās izvēli pielāgojot to realizētam projektam. Vadoties pēc izvirzītiem uzdevumiem, mērķa sasniegšānā tika iegūti cen_US
dc.description.abstractThe company SIA "Māja" working at the real estate market, has successfully developed a reputation as a trusted real estate broker company. As the company's top priority is the customer and his/her quality attendance. However, their methods of operation no longer provide expected results. The company and its workers make considerable every day costs for using different websites and portals to perform its services and attract customers by. Therefore, it is necessary to find a solution to develop the company at a lower cost and more active attraction of customers. The goal of the present work is to create appropriate web site implementation project according to the needs of the company, the performance of which would attain effective promotion process of the company and reduce its costs. In order to achieve the goal there were enabling objectives put forward, which are attributed to the definition of needs of the company, the research of the existing information system and its choice foen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleNekustamā īpašuma tirdzniecības uzņēmuma informācijas sistēmas ieviešanaen_US
dc.title.alternativeThe introduction of information system of real estate trading enterpriseen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию