• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

SIA „Creative Media Services” finanšu analīze un tās novērtējums

Thumbnail
Öffnen
303-34444-Zadovska_Zanda_zz08053.pdf (1.369Mb)
Autor
Zadovska, Zanda
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Faituša, Ivita
Datum
2014
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Diplomdarba mērķis ir izpētīt SIA "Creative Media Services" finanšu rezultātus, lai izstrādātu priekšlikumus uzņēmuma darbības uzlabošanai. Darbs izstrādāts trīs daļās. Pirmajā daļā tiek iepazīti finanšu analīzes teorētiskie aspekti. Otrajā daļā – mediju reklāmas tirgus izpēte un uzņēmuma SIA „Creative Media Services” raksturojums un tā vieta reklāmas aģentūru vidū Latvijā. Trešajā daļā ir aprēķināti un analizēti SIA „Creative Media Services finanšu rādītāji laika posmā no 2009.gada līdz 2012.gadam. Diplomdarba analīze veikta pamatojoties uz SIA „Creative Media Services” gada pārskatiem, speciālās literatūras, interneta resursiem un publikācijām. Tiek izdarīti secinājumi un sniegti priekšlikumi par iespējamiem finanšu rādītāju uzlabojumiem. Diplomdarba apjoms ir 64 lappuses, 15 tabulas, 18 attēli un 4 pielikumi. Atslēgvārdi: finanšu analīzes rādītāji, finanšu pārskats, likviditāte, rentabilitāte, maksātspēja, bankrota prognozēšana, mediju reklāma.
 
The aim of the diploma thesis is to explore “Creative Media Services” Ltd. financial results to develop proposals to improve the performance of the company. The diploma thesis developed in three parts. The first part is to get to know the theoretical aspects of financial analysis. The second part includes media advertising market research and company "Creative Media Services" Ltd. description and place in media advertising agencies in Latvia. The third part includes „Creative Media Services” Ltd. Year of 2009th till 2012th financial indicators calculation and analysis. The diploma paper is based on the company „Creative Media Services” Ltd. annual reports, specific literature, and publications. Diploma thesis consists of 64 pages, 15 tables, 18 pictures and 4 attachments. Keywords: financial analysis, financial statement, liquidity, profitability, solvency, bankruptcy prediction, media advertising.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27175
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV