• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zīmola konkurētspējas priekšrocību ietekme uz patērētāju lojalitāti

Thumbnail
Открыть
303-40885-Gersamija_Nelli_ng08008.pdf (2.262Mb)
Автор
Gersamija, Nelli
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Rigerts, Andris
Дата
2014
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darba temats ir „Zīmola konkurētspējas priekšrocību ietekme uz patērētāju lojalitāti”. Ļoti dinamiskajā globālā mārketinga sistēmā pieaug zīmola pozīcijas un vērtība, katrs zīmols cenšas nodrošināt savus produktus ar konkurētspējas priekšrocībām, lai patērētāji, iegādājoties produktu pirmo reizi, turpinātu iegādāties to. Maģistra darba mērķis ir izpētīt zīmola konkurētspējas priekšrocību ietekmi uz patērētāju lojalitāti, izvēloties kosmētikas produktus, un, balstoties uz pētījuma rezultātiem, izstrādāt priekšlikumus zīmola kosmētikas ražotājiem patērētāju lojalitātes veicināšanai. Darba autore izvēlējas kosmētikas nozari, lai izpētītu zīmola konkurētspējas priekšrocību ietekmi uz patērētāju lojalitāti, jo mūsdienās izveidot spēcīgu zīmolu kosmētikas nozarē ir ļoti liels izaicinājums. Atslēgvārdi: patērētāju lojalitāte, zīmols, zīmola lojalitāte, konkurētspējas priekšrocības, globālā kosmētikas nozare.
 
The title of master thesis is “Brand Competitive Advantage Impact on the Consumer Loyalty”. In a high dynamic marketing system brand position and value are growing, each brand tries to provide competitive advantage to its customers in order to gain repeated purchase. The objective of the thesis is to explore the effect of brand competitive advantage on the consumer loyalty choosing cosmetic products and to use them for development of solutions for the producers of cosmetic to encourage consumer loyalty. Author has chosen cosmetic industry to explore brand competitive advantage impact on consumer loyalty because nowadays it is a very big challenge to establish a strong brand in the cosmetic industry. Keywords: consumer loyalty, brand, brand loyalty, competitive advantage, global cosmetic industry.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27223
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV