Gesamtzugriffe

Zugriffe
Reklāmas nozīme patērētāja tūrisma produkta iegādes lēmuma pieņemšanas procesā: Latvijas un Lietuvas salīdzinājums98

Gesamtzugriffe pro Monat

Dezember 2023Januar 2024Februar 2024März 2024April 2024Mai 2024Juni 2024Juli 2024August 2024September 2024Oktober 2024November 2024Dezember 2024Januar 2025Februar 2025März 2025April 2025Mai 2025Juni 2025
Reklāmas nozīme patērētāja tūrisma produkta iegādes lēmuma pieņemšanas procesā: Latvijas un Lietuvas salīdzinājums00010015110220001000

Dateiabrufe

Zugriffe
303-40943-Sudeike_Jelena_jl08014.pdf12

Zugriffe nach Ländern

Zugriffe
Lettland27
Vereinigte Staaten von Amerika23
China12
Deutschland11
Japan6
Ukraine4
Australien3
Mongolei2
Belgien1
Bulgarien1

Zugriffe nach Städten

Zugriffe
Riga9
Tianjin9
Oakland7
Tokyo6
Garching4
Jacksonville4
Mountain View4
Blue Bell3
Shenzhen2
Sükhbaatar2