Total Visits

Views
Reklāmas nozīme patērētāja tūrisma produkta iegādes lēmuma pieņemšanas procesā: Latvijas un Lietuvas salīdzinājums98

Total Visits Per Month

decembris 2023janvāris 2024februāris 2024marts 2024aprīlis 2024maijs 2024jūnijs 2024jūlijs 2024augusts 2024septembris 2024oktobris 2024novembris 2024decembris 2024janvāris 2025februāris 2025marts 2025aprīlis 2025maijs 2025jūnijs 2025
Reklāmas nozīme patērētāja tūrisma produkta iegādes lēmuma pieņemšanas procesā: Latvijas un Lietuvas salīdzinājums00010015110220001000

File Visits

Views
303-40943-Sudeike_Jelena_jl08014.pdf12

Top country views

Views
Latvija27
United States23
China12
Germany11
Japan6
Ukraine4
Australia3
Mongolia2
Belgium1
Bulgaria1

Top cities views

Views
Riga9
Tianjin9
Oakland7
Tokyo6
Garching4
Jacksonville4
Mountain View4
Blue Bell3
Shenzhen2
Sükhbaatar2