Tūrisma vietas mārketings Lielvārdes novadā.
Autor
Elksnīte, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Datum
2014Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba „Tūrisma vietas mārketings Lielvārdes novadā” mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par tūrisma vietas mārketingu, tūrisma klasteri un uz veiktās potenciālo tūristu aptaujas datiem izstrādāt priekšlikumus Lielvārdes novada kā vietējā galamērķa tūrisma attīstībai un konkurētspējas celšanai.
Pirmajā daļā tika pētīti tūrisma vietas, tūrisma vietas mārketinga un tūrisma klastera teorētiskie aspekti, otrajā daļā tika novērtēts tūrisms Lielvārdes novadā un veikta Lielvārdes novada mārketinga analīze. Trešajā nodaļā tika izstrādāta aptaujas anketa un apkopoti aptaujas rezultāti, izstrādāti priekšlikumi, kā palielināt Lielvārdes novada kā vietējā tūrisma galamērķa konkurētspēju.
Pētījuma periods: 2014. gada pirmā puse.
Darba apjoms ir 114 lappuses, tajā ir 28 attēli, 19 tabulas un 6 pielikumi.
Atslēgvārdi: tūrisma vieta, tūrisma vietas mārketings, tūrisma klasteris, tūrisma vietas konkurētspēja. The aim of this bachelor’s thesis „Destination marketing in Lielvardes’ region” is to develop recommendations for the county of Lielvardes’ region in order to improve the competitiveness in local market as a tourism destination. These recommendations are based on analyzing theories of tourism destination marketing and tourism cluster as well as analyzing quantitative data of Lielvardes’ region and finally on potential tourist survey data analysis.
In the first chapter of this Bachelor’s thesis author analyses theoretical aspects of tourism destination, tourism destination marketing and tourisms cluster. In the second chapter the author analyses the information about tourism in Lielvardes’ region and its tourism marketing. The final chapter summarizes and analyses answers from the potential tourist surveys, develops recommendations of how to improve Lielvardes’ competitiveness in local market as tourism destination.
Period of study: First half of 2014.