Zīmola attīstīšanas iespējas Vārkavas novada pašvaldībā
Autor
Brakovska, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Datum
2014Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Maģistra darba „Zīmola attīstīšanas iespējas Vārkavas novada pašvaldībā” mērķis ir, pamatojoties uz mērķauditoriju pētījumu, kā arī pašvaldības un tās konkurentu analīzi, izstrādāt Vārkavas novada pašvaldības zīmola attīstīšanas iespējas.
Darbs sastāv no 3 nodaļām. Pirmajā apkopotas Latvijas un ārvalstu zinātnieku teorētiskās atziņas teritoriālā mārketinga jomā. Otrajā nodaļā atspoguļota Vārkavas novada zīmola elementu analīze un konkurentu salīdzinošais vērtējums. Trešajā nodaļā veikta mērķauditoriju un ekspertu aptaujas rezultātu analīze un izstrādāts zīmola attīstīšanas plāns. Darba noslēgumā izstrādāti 29 secinājumi un izvirzīti 16 priekšlikumi.
Darba apjoms ir 113 lappuses, kas satur 2 tabulas un 27 attēlus, darbam pievienoti 20 pielikumi. Izmantoto avotu skaits ir 81. The aim of master’s thesis “Brand Development Opportunities in Vārkava Municipality” is to elaborate opportunities for development of Vārkava municipality brand on the basis of research of target audiences, as well as analysis of municipality and its competitors.
The thesis consists of 3 chapters. In the first chapter theoretical cognitions of Latvian and foreign scientists in the field of destination marketing have been summarized. In the second chapter analysis of elements of Vārkava municipality brand and comparative evaluation of competitors have been depicted. In the third chapter analysis of questionnaires of target audiences and experts has been performed and plan of brand development has been elaborated. In the closing of the thesis 29 conclusions and 15 proposals have been made.
The amount of the thesis is 113 pages, including 2 tables and 27 pictures, 20 appendixes have been added to the thesis. The number of used sources is 81.