Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Andaen_US
dc.contributor.authorBrakovska, Annaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:57:02Z
dc.date.available2015-03-24T08:57:02Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41665en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27250
dc.description.abstractMaģistra darba „Zīmola attīstīšanas iespējas Vārkavas novada pašvaldībā” mērķis ir, pamatojoties uz mērķauditoriju pētījumu, kā arī pašvaldības un tās konkurentu analīzi, izstrādāt Vārkavas novada pašvaldības zīmola attīstīšanas iespējas. Darbs sastāv no 3 nodaļām. Pirmajā apkopotas Latvijas un ārvalstu zinātnieku teorētiskās atziņas teritoriālā mārketinga jomā. Otrajā nodaļā atspoguļota Vārkavas novada zīmola elementu analīze un konkurentu salīdzinošais vērtējums. Trešajā nodaļā veikta mērķauditoriju un ekspertu aptaujas rezultātu analīze un izstrādāts zīmola attīstīšanas plāns. Darba noslēgumā izstrādāti 29 secinājumi un izvirzīti 16 priekšlikumi. Darba apjoms ir 113 lappuses, kas satur 2 tabulas un 27 attēlus, darbam pievienoti 20 pielikumi. Izmantoto avotu skaits ir 81.en_US
dc.description.abstractThe aim of master’s thesis “Brand Development Opportunities in Vārkava Municipality” is to elaborate opportunities for development of Vārkava municipality brand on the basis of research of target audiences, as well as analysis of municipality and its competitors. The thesis consists of 3 chapters. In the first chapter theoretical cognitions of Latvian and foreign scientists in the field of destination marketing have been summarized. In the second chapter analysis of elements of Vārkava municipality brand and comparative evaluation of competitors have been depicted. In the third chapter analysis of questionnaires of target audiences and experts has been performed and plan of brand development has been elaborated. In the closing of the thesis 29 conclusions and 15 proposals have been made. The amount of the thesis is 113 pages, including 2 tables and 27 pictures, 20 appendixes have been added to the thesis. The number of used sources is 81.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleZīmola attīstīšanas iespējas Vārkavas novada pašvaldībāen_US
dc.title.alternativeBrand development opportunities in Vārkava Municipalityen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record