Pircēju uzvedību ietekmējošie faktori pārtikas produktu tirgū Līvānu novadā.
Autor
Grandāne, Renāte
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Datum
2014Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Renāte Grandāne. Bakalaura darbs „Pircēju uzvedību ietekmējošie faktori pārtikas produktu tirgū Līvānu novadā”.
Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz pircēju uzvedības teorētiskajām atziņām, Līvānu novada pārtikas produktu tirgus analīzi un autores veikto aptauju, izanalizēt Līvānu novada pircēju ietekmējošos faktorus, kā arī izstrādāt priekšlikumus Līvānu novada pārtikas produktu tirgotājiem.
Darba 1. nodaļā ir aprakstīti pircēju uzvedības ietekmējošo faktoru klasifikācijas teorētiskie aspekti, 2. nodaļā tiek analizēts Līvānu novada pārtikas produktu pieprasījums un piedāvājums, un 3. nodaļā ir pētījums par Līvānu novada pārtikas tirgu, kā to ietekmē pircēju uzvedības ietekmējošie faktori.
Darba apjoms ir 71 lapaspuses. Tajā ir 23 attēli, 17 tabulas un viens pielikums.
Atslēgvārdi: pircēju uzvedības ietekmējošie faktori, pārtikas produktu tirgus, pārtikas tirdzniecības vieta, Līvānu novads. Author: Renate Grandane Bachelor Thesis Factors influencing consumer behaviour in food market in Livani region.
The aim of the bachelor thesis is to analyses factors that influence consumer behaviour in Livani region based on theoretical knowledge of consumer behaviour, analysis of food market in Livani region and the survey done by the author as well as to make proposals to food sellers in Livani region.
The first chapter of the thesis describes theoretical aspects of factors that influence consumer behaviour and their classification. Second chapter covers analysis of Livani region food market: demand and supply. Third and final chapter is research of food market in Livani region and how it is being affected by various factors that influence consumer behaviour.
There are 71 pages in the thesis; it includes 23 pictures, 17 tables and one attachment.
Key words: factors that influence consumer behaviour, food market, food points of sale, Livani region.