Start-up uzņēmuma mārketinga stratēģijas izstrādes īpatnības finanšu tehnoloģiju pakalpojumu nozarē
Автор
Čumakovs, Andrejs
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Дата
2014Metadata
Показать полную информациюАннотации
Maģistra darba tēma ir „Start-up uzņēmuma mārketinga stratēģijas izstrādes īpatnības finanšu tehnoloģiju pakalpojumu nozarē”. Maģistra darba mērķis ir Pētījuma mērķis ir izpētīt start-up uzņēmumu attīstības tendences finanšu tehnoloģiju nozarē un izpētīt mārketinga stratēģijas izstrādes prioritāros etapus start-up uzņēmumiem un investoriem šajos uzņēmumos.
Darba pirmajā nodaļā autors pēta pakalpojuma kā produkta būtību un īpatnības. Darba otrajā nodaļā autors pēta start-up uzņēmumu būtību un īpatnības, kā arī finanšu tehnoloģiju (fintech) nozares novitātes start-up uzņēmumu kontekstā. Darba trešā daļa ir praktiskas ievirzes pētījums, kura veikšanas rezultātā tiek atklātas atšķirības starp start-up uzņēmumu vadības un investoru prioritātēm mārketinga stratēģijas izstrādes procesā.
Atslēgas vārdi: pakalpojums, start-up uzņēmumi, fintech nozare The title of Master thesis is „Start-up marketing strategy`s development specifics in FinTECH services sector” The aim of Master thesis is to investigate start-up enterprises` development tendencies in fintech sector and investigate marketing strategy`s development primary stages between start-up companies and its investors.
In the first part of Master thesis author researches service as product, its content and specialities. In the second chapter author investigates start-up companies essence and specialieties, as well as novelties in fintech industry in start-up enterprises context. The third part of the thesis is practical oriented research, during which the diferences between start-up companies management and its investor priorities in marketing strategy`s development process are revealed.
Keywords: service, start-up company, fintech sector