Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Andaen_US
dc.contributor.authorČumakovs, Andrejsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:57:05Z
dc.date.available2015-03-24T08:57:05Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other44823en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27278
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir „Start-up uzņēmuma mārketinga stratēģijas izstrādes īpatnības finanšu tehnoloģiju pakalpojumu nozarē”. Maģistra darba mērķis ir Pētījuma mērķis ir izpētīt start-up uzņēmumu attīstības tendences finanšu tehnoloģiju nozarē un izpētīt mārketinga stratēģijas izstrādes prioritāros etapus start-up uzņēmumiem un investoriem šajos uzņēmumos. Darba pirmajā nodaļā autors pēta pakalpojuma kā produkta būtību un īpatnības. Darba otrajā nodaļā autors pēta start-up uzņēmumu būtību un īpatnības, kā arī finanšu tehnoloģiju (fintech) nozares novitātes start-up uzņēmumu kontekstā. Darba trešā daļa ir praktiskas ievirzes pētījums, kura veikšanas rezultātā tiek atklātas atšķirības starp start-up uzņēmumu vadības un investoru prioritātēm mārketinga stratēģijas izstrādes procesā. Atslēgas vārdi: pakalpojums, start-up uzņēmumi, fintech nozareen_US
dc.description.abstractThe title of Master thesis is „Start-up marketing strategy`s development specifics in FinTECH services sector” The aim of Master thesis is to investigate start-up enterprises` development tendencies in fintech sector and investigate marketing strategy`s development primary stages between start-up companies and its investors. In the first part of Master thesis author researches service as product, its content and specialities. In the second chapter author investigates start-up companies essence and specialieties, as well as novelties in fintech industry in start-up enterprises context. The third part of the thesis is practical oriented research, during which the diferences between start-up companies management and its investor priorities in marketing strategy`s development process are revealed. Keywords: service, start-up company, fintech sectoren_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleStart-up uzņēmuma mārketinga stratēģijas izstrādes īpatnības finanšu tehnoloģiju pakalpojumu nozarēen_US
dc.title.alternativeStart-up marketing strategy's development specifics in FinTECH services sectoren_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record