• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Fizikas, matemātikas un optometrijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Physics, Mathematics and Optometry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Fizikas, matemātikas un optometrijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Physics, Mathematics and Optometry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pūļa efekts redzes lauka perifērijā skolas vecuma bērniem

Thumbnail
Открыть
304-33995-Bete_Diana_db10028.pdf (1.002Mb)
Автор
Bete, Diāna
Co-author
Latvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāte
Advisor
Ikaunieks, Gatis
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbs uzrakstīts latviešu valodā uz 35 lapām. Tas satur 26 attēlus, 1 pielikumu un 21 atsauci uz literatūras avotiem. Darba mērķis: novērtēt pūļa efekta redzes lauka perifērijā un lasītprasmes savstarpējo ietekmi. Metode: pētījuma dalībniekam, fiksējot skatu uz mērķa stimulu, bija jānosauc vidējais no trim perifērijā rādītajiem burtiem. Rezultāti: pūļa efekts bija izteiktāks kreisajā redzes lauka pusē. Pieaugot lasīšanas ātrumam, palielinājās atšķirība starp pūļa efektu labajā un kreisajā pusē. Pastāv nozīmīga korelācija starp pūļa efektu labajā pusē un lasīšanas ātrumu. Atslēgas vārdi: pūļa efekts, perifērā redze, lasīšanas ātrums,skolas vecuma bērni.
 
Bachelor thesis is written in Latvian. It contains 35 pages, 26 images, 1 appendix and 21 references. Purpose: to evaluate an interaction between crowding effect in peripheral vision and reading skills. Methods: subjects task was to recognize the middle letter between two other letters, while fixating on the target stimulus. Results: crowding is bigger in left visual field. Assimetry of crowding effect in right and left visual field increasing by increase of reading rate. There are correlation between crowding effect in right visual field and reading rate. Key words: crowding effect, periphery, reading rate, school age children.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27412
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses [2775]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV