• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Militārās angļu valodas vārdu krājuma mācīšana ar uz uzdevumiem balstītu metodi

Thumbnail
Открыть
306-13013-Garbunova_Irena_AngF010032.pdf (983.8Kb)
Автор
Garbunova, Irēna
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Karapetjana, Indra
Дата
2009
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darbs pēta uz uzdevumiem balstītas metodes principus un to, kā šos principus var pielietot, lai mācītu angļu valodu speciāliem mērķiem. Autore izvirzīja hipotēzi, ka karavīri uzlabos militārā angļu valodas vārdu krājuma zināšanas, veicot uzdevumus, kas tuvināti dzīvē sastopamajām situācijām. Lai pārbaudītu hipotēzi, tika veikts gadījuma pētījums, kas sastāvēja no teorētiskās un praktiskās daļas. Teorētiskajā daļā autore apskatīja angļu valodas speciāliem mērķiem jēdzienu, tā definīcijas un metodiku, kā arī uz uzdevumiem balstītas metodes raksturīgākās iezīmes, uzdevuma definīcijas un klasifikāciju. Darba praktiskajā daļā atspoguļots gadījuma pētījums, kas tika veikts Nacionālo Bruņoto Spēku Valodu skolā. Pētījuma rezultāti liecina, ka atsevišķi uz uzdevumiem balstītas metodes principi ir efektīvi militārās angļu valodas mācīšanā.
 
The present MA paper investigates the principles of Task-based Language Teaching and how these principles can be applied in an English for Specific Purpose classroom. The purpose of this research was to prove that military English learners are more likely to improve their target vocabulary proficiency if military vocabulary is taught through the tasks designed to resemble real-life activities. The research method used was the case study, which comprised theoretical and empirical research. Theoretical research explored the concept of ESP, its definitions and methodologies, as well as the criterial features and methodologies of TBLT, task definitions and task taxonomy. The empirical part analysed the case study carried out in National Armed Forces Language School. The results proved the efficiency of teaching military vocabulary using certain TBLT principles.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27626
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV