Show simple item record

dc.contributor.advisorKarapetjana, Indraen_US
dc.contributor.authorGarbunova, Irēnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:58:17Z
dc.date.available2015-03-24T08:58:17Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other13013en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27626
dc.description.abstractMaģistra darbs pēta uz uzdevumiem balstītas metodes principus un to, kā šos principus var pielietot, lai mācītu angļu valodu speciāliem mērķiem. Autore izvirzīja hipotēzi, ka karavīri uzlabos militārā angļu valodas vārdu krājuma zināšanas, veicot uzdevumus, kas tuvināti dzīvē sastopamajām situācijām. Lai pārbaudītu hipotēzi, tika veikts gadījuma pētījums, kas sastāvēja no teorētiskās un praktiskās daļas. Teorētiskajā daļā autore apskatīja angļu valodas speciāliem mērķiem jēdzienu, tā definīcijas un metodiku, kā arī uz uzdevumiem balstītas metodes raksturīgākās iezīmes, uzdevuma definīcijas un klasifikāciju. Darba praktiskajā daļā atspoguļots gadījuma pētījums, kas tika veikts Nacionālo Bruņoto Spēku Valodu skolā. Pētījuma rezultāti liecina, ka atsevišķi uz uzdevumiem balstītas metodes principi ir efektīvi militārās angļu valodas mācīšanā.en_US
dc.description.abstractThe present MA paper investigates the principles of Task-based Language Teaching and how these principles can be applied in an English for Specific Purpose classroom. The purpose of this research was to prove that military English learners are more likely to improve their target vocabulary proficiency if military vocabulary is taught through the tasks designed to resemble real-life activities. The research method used was the case study, which comprised theoretical and empirical research. Theoretical research explored the concept of ESP, its definitions and methodologies, as well as the criterial features and methodologies of TBLT, task definitions and task taxonomy. The empirical part analysed the case study carried out in National Armed Forces Language School. The results proved the efficiency of teaching military vocabulary using certain TBLT principles.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleMilitārās angļu valodas vārdu krājuma mācīšana ar uz uzdevumiem balstītu metodien_US
dc.title.alternativeTeaching Military English Vocabulary Using Taskbased Approachen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record