• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

NLP metožu lietošana mācot vārdus svešvalodā sākumskolniekiem

Thumbnail
Открыть
306-26169-Cernavina_Anna_Krif000009.pdf (639.5Kb)
Автор
Gavrilova, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Apse, Linda
Дата
2008
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Pētījumā ir apskatīta NLP metožu lietošana, mācot svešvalodu bērniem sākumskolas vecumā. Darbā ir izpētītas dažādas svešvalodas pasniegšanas pieejas un izdarīti secinājumi par to, vai NLP metodes ir labākas par citām, atzīstot un pamatojot, ka pārējās metodes arī ir ieteicams izmantot. Pētījums satur sekojošo jautājumu analīzi: kas ir vārdi un vārdu krājuma būtība, pedagoģiskās un psiholoģiskās īpatnības strādājot ar 6-7 gadus veciem bērniem, NLP būtību un tās piemērošanu angļu valodas mācīšanā. Darbs ietver detalizētu izklāstu par vārdu mācīšanu un mācīšanas stratēģijām. Pirmās sešas nodaļas piedāvā kritisku literatūras pārskatu par pētījumā ietvertajām tēmām - lingvistiku, pedagoģiju, metodoloģiju un psiholoģiju. Septītā nodaļa izklāsta eksperimenta norisi, datu un rezultātus, salīdzinot NLP metodes un komunikatīvo pieeju mācot vārdus svešvalodā. Pielikumos ietverti detalizēti stundu plāni. Atslēgvārdi: NLP, komunikatīvā pieeja, valodas mācīšanās un apgūšana, leksikons, lemmas.
 
The research addresses the issue of teaching vocabulary to beginner young learners using NLP methods. The paper investigates different foreign language teaching approaches and draws the conclusions about the supremacy of NLP methods admitting that other methods are also valid. The study contains an analysis and discussion of the following questions: the notion of vocabulary and words, peculiarities of working with children of the age of 6-7, NLP concepts and their implications to teaching English. It also reviews the currently existing approaches to teaching vocabulary and spotlights some ideas for teaching lexis. The chapters 1-6 present a review and discussion of the literature concerning the research area, i.e. linguistics, pedagogy, methodology and psychology. Chapter 7 presents a description of the quasi experiment carried out by the author comparing NLP methods and natural/communicative approach in teaching lexis. The Appendices include detailed lesson plans. Key words: NLP, communicative approach, learning and acquisition, lexicon, lemmas
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27688
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6363]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV