Show simple item record

dc.contributor.advisorKarapetjana, Indraen_US
dc.contributor.authorDemjaņenko, Viktorijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:58:28Z
dc.date.available2015-03-24T08:58:28Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other26190en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27689
dc.description.abstractGalvenais diplomdarba mērķis ir izpētīt spēļu un lomu spēļu kā mācību metodes ietekmi uz motivācijas attīstību vidusskolā. Lai sasniegtu šo mērķi, tika pētīti galvenie motivācijas veidi un motivācijas loma svešvalodu apmācībā. Bez tam tika aprakstīti galvenie nosacījumi, kas ir vajadzīgi motivācijas radīšanā valodu apmācībā. Tika arī izsekotas galvenās spēļu un lomu spēļu priekšrocības no motivācijas viedokļa. Pētījuma praktiskā daļa tika veikta vairākos posmos. Vispirms tika sagatavota anketa, lai izpētītu skolnieku mērķa grupas vajadzības un intereses, tai skaitā viņu attieksmi pret spēlēm un lomu spēlēm. Otrajā posmā autore izvēlējās un praksē izmēgināja vairākas spēles un lomu spēles. Noslēgumā autore analizēja praksē izmēģināto aktivitāšu ietekmi uz skolnieku motivāciju. Tika secināts, ka spēlēm un lomu spēlēm ir pozitīva ietekme uz motivācijas attīstību vidusskolā.en_US
dc.description.abstractThe main purpose of the diploma paper is to explore the influence of the use of games and role-plays as teaching techniques on the development of motivation at secondary school. To achieve the goal, the main types of motivation and the role of motivation in foreign language learning were investigated. Furthermore, the main conditions which are necessary to impact motivation in language learning were described. Moreover, some benefits of games and role-plays from the point of view of motivation were explored. The practical part of the research was carried out in several stages. At first, a questionnaire was designed to study the needs and interests of the target group of learners, including their attitude to role-plays and games. As a second stage, role-plays and games were selected and piloted by the author. Finally, the author analyzed the influence of the piloted activities on the learners’ motivation. It was concluded that role-plays and games may have a positive influence on the development of motivation at secondary school.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleMotivācijas attīstīšana ar lomu un valodas spēļu palīdzību vidusskolāen_US
dc.title.alternativeThe Development of Motivation by Means of Role Plays and Games at Secondary Schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record