• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Komunikatīvā pieeja angļu valodas mācīšanā un studentu motivācija

Thumbnail
Открыть
306-34904-Zute_Madara_mz09004.pdf (849.0Kb)
Автор
Zute, Madara
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Sokolova, Irina
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba temats ir „Komunikatīvā pieeja angļu valodas mācīšanā un studentu motivācija”. Darba mērķis ir izpētīt, kā komunikatīvā pieeja ietekmē skolēnu motivāciju apgūt angļu valodu. Teorētiskajā daļā apskatīta angļu valodas mācīšanas metožu attīstība un motivācijas ietekme. Praktiskajā daļā aprakstīta gadījuma izpēte Nautrēnu vidusskolā. Pētījuma metodes ir teorijas avotu izskatīšana, gadījuma izpēte un aptaujas datu kvalitatīvā un kvantitatīvā analīze. Rezultāti liecina, ka skolēnu galvenais motivators apgūt angļu valodu ir darba tirgus iespējas. Secināts, ka komunikatīvā pieeja palielina skolēnu motivāciju iesaistīties ar angļu valodas apgūšanu saistītās aktivitātēs. Atslēgvārdi: komunikatīvā pieeja, angļu valoda kā svešvaloda, komunikatīvās aktivitātes, iekšējā un ārējā motivācija, gadījuma izpēte.
 
The theme of the Bachelor thesis is Communicative Approach to ELT and Students’ Motivation. The aim of the thesis is to investigate how the Communicative Approach influences students’ motivation to learn English. The theoretical part describes the development of approaches to ELT and the importance of motivation. The empirical part presents the case study piloted at Nautrēni Secondary school. The methods of research are: theoretical literature review, case study, questionnaire-based survey and quantitative and qualitative analysis of the data. It has been concluded that the Communicative Approach increases students’ motivation to learn the English language and participate in activities. Key words: Communicative Approach; communicative activities; English as a foreign language; intrinsic and extrinsic motivation; case study.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27739
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV