Daudzveidīgās spējas un kooperatīvā macīšanās angļu valodas stundās
Автор
Paņuhno, Anda
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Dirba, Māra
Дата
2007Metadata
Показать полную информациюАннотации
Diplomdarba pētījumā autore koncentrējas uz daudzveidīgo spēju un kooperatīvās mācīšanās iekļaušanu angļu valodas stundās. Autore ir izvēlējusies diplomdarba tēmu ņemot vērā tās aktualitāti mūsdienās, kā arī lai paplašinātu savas zināšanas par daudzveidīgajām spējām un kooperatīvo mācīšanos. Pētījuma galvenais mērķis ir apskatīt kā daudzveidīgās spējas un kooperatīvā mācīšanās tiek iesaistīta angļu valodas stundās. Diplomdarbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un praktiskās daļas. Teorētiskajā daļā tiek aplūkota daudzveidīgo spēju detalizēta analīze un kooperatīvās mācīšanās pārskats. Praktiskā daļa ietver gadījuma pētījuma analīzi, kas ir veikta Babītes vidusskolas 9. klasē. Pētījuma autore apstiprina, ka saskaņā ar gadījuma pētījuma analīzi, daudzveidīgo spēju un kooperatīvās mācīšanās iekļaušana angļu valodas stundās darbojas efektīvi. Šo pētījumu var izmantot angļu valodas stundās kā noderīgu materiālu angļu valodas apguvē grupu darbā. The presented paper focuses on incorporating Multiple Intelligences and Cooperative Learning in English language classroom. The theme of the paper was chosen considering its topicality nowadays as well as to broaden author’s knowledge of Multiple Intelligences and Cooperative Learning. The main goal is to investigate how Multiple Intelligences and Cooperative Learning can be integrated in English language classroom. The paper consists of two parts – the theoretical and the practical part. In the theoretical part the author has presented a detailed analysis of the Multiple Intelligences and the overview of Cooperative Learning. The practical part contains the analysis of the Case Study carried out in Babīte Secondary school, Form 9. The author of the paper confirms that, according to the analysis of the Case Study, incorporation of Multiple Intelligences and Cooperative Learning functions effectively in English language classroom. This research can be used in English classes as a useful study material for working and mastering the English language in groups.