Paralingvistisko elementu loma biznesa prezentācijās
Автор
Brovkina, Karīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Ozoliņa, Solveiga
Дата
2014Metadata
Показать полную информациюАннотации
Biznesa prezentācijas ir lielisks veids lai tirgū ieviestu jaunus produktus. Prezentācijās saturam, stilam un runātājam jābūt labi sagatavotam. Šī darba mērķis bija analizēt divas profesionāli veiktas biznesa prezentācijas un trīs bakalaura studentu grupu prezentācijas no paralingivstiskā aspekta: balss īpašības, intonāciju, pauzes, klusumu, kā arī vispārējo prezentāciju kvalitāti. Šajā darbā kā pētījuma metode tika izmantota gadījuma izpēte. Praktiskā ierakstu analīze parāsīja paralingvistikas nozīmi biznesa prezentācijās. Bakalaura darbā arī doti padomi, kā izlabot iesācēju prezentācijas prasmes.
Atslēgas vārdi: paralingvistika, pauzes, klusuma aizpildītāji, biznesa prezentācijas A business presentation is an excellent way to introduce new products to the market. The presentation must have a well-prepared content, style and the presenter. The nonverbal part of the presentation is as important as the verbal part. The purpose of this paper was to analyze the paralinguistic aspect of two business presentations made by professional speakers and three undergraduate group presentations, namely: voice qualities, intonation, silence, pauses, and the overall quality of the presentations. Literature review and case study were used as research methods. The empirical analysis helped to determine the importance of paralinguistics in business presentations, the quality of the students’ presentations and to give advice to beginners.
Key words: paralinguistics, pauses, silence fillers, business presentations