• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Paralingvistisko elementu loma biznesa prezentācijās

Thumbnail
Открыть
306-42694-Brovkina_Karina_kb10083.pdf (852.2Kb)
Автор
Brovkina, Karīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Ozoliņa, Solveiga
Дата
2014
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Biznesa prezentācijas ir lielisks veids lai tirgū ieviestu jaunus produktus. Prezentācijās saturam, stilam un runātājam jābūt labi sagatavotam. Šī darba mērķis bija analizēt divas profesionāli veiktas biznesa prezentācijas un trīs bakalaura studentu grupu prezentācijas no paralingivstiskā aspekta: balss īpašības, intonāciju, pauzes, klusumu, kā arī vispārējo prezentāciju kvalitāti. Šajā darbā kā pētījuma metode tika izmantota gadījuma izpēte. Praktiskā ierakstu analīze parāsīja paralingvistikas nozīmi biznesa prezentācijās. Bakalaura darbā arī doti padomi, kā izlabot iesācēju prezentācijas prasmes. Atslēgas vārdi: paralingvistika, pauzes, klusuma aizpildītāji, biznesa prezentācijas
 
A business presentation is an excellent way to introduce new products to the market. The presentation must have a well-prepared content, style and the presenter. The nonverbal part of the presentation is as important as the verbal part. The purpose of this paper was to analyze the paralinguistic aspect of two business presentations made by professional speakers and three undergraduate group presentations, namely: voice qualities, intonation, silence, pauses, and the overall quality of the presentations. Literature review and case study were used as research methods. The empirical analysis helped to determine the importance of paralinguistics in business presentations, the quality of the students’ presentations and to give advice to beginners. Key words: paralinguistics, pauses, silence fillers, business presentations
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27792
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6362]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV