Angļu valodas mācīšanās agrīnā vecumā
Автор
Ņikitina, Aleksandra
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Baiža, Ilze
Дата
2008Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darbs ir pētījums par angļu valodas mācīšanas metodiku bērniem vecumā no trim līdz desmit gadiem, pievēršot īpašu uzmanību bērnu prasmēm minētajā vecumā. Darba teorētiskajā daļā minētas zinātniskās teorijas vispiemērotākajam vecumam valodas apguves sākšanai un labākajām mācīšanas metodēm, savukārt tā praktiskajā daļā izklāstīti vecāku un skolotāju viedokļi šajā jautājumā, kā arī aprakstīti veiktā pētījuma rezultāti, kas ilustrēti ar diagrammām. Bakalaura darbs sniedz plašu izklāstu par atšķirīgām bērnu vecuma grupām un attiecīgajai grupai atbilstošajām spējām. Piedāvāti dažādi uzdevumi un aktivitātes, kas piemeklēti noteiktai vecuma grupai ar mērķi sasniegt labākus rezultātus valodas apguvē un darīt mācību stundu efektīvāku un produktīvāku. The bachelor paper presents a research study on English language teaching methodology to the small children at the age between of 3-10 and is concerned with their abilities at that period of age. It is based on theoretical argumentation about the ideal age of the children for starting teaching English language to them and the best methods for teaching the language to the small children. The bachelor paper also presents practical research, showing parents' and English language teachers' view on an ideal age for starting to learn the language. The results of the research are discussed there and presented in the diagrams. The paper gives broad descriptions of the different ages of the children and their abilities at that age. For achieving better results in teaching the English language different lesson activities for different ages are given. They will help the teachers to make the lesson more effective and productive.