Show simple item record

dc.contributor.advisorKalniņa, Ingrīdaen_US
dc.contributor.authorMillere, Irinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Medicīnas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:58:54Z
dc.date.available2015-03-24T08:58:54Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other11130en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27857
dc.description.abstractPētniecības darbs tika veikts ar mērķi izvērtēt pacienta apmierinātību ar saskarsmi un aprūpi uzņemšanas nodaļā. Darbā tika izvirzīta hipotēze, ka pacientu apmierinātība ar saskarsmes kvalitāti uzņemšanas nodaļā ir atkarīga no aprūpes sniedzējas prasmes komunicēt un sniegt informāciju, kas darba rezultātā apstiprinājās. Darbā izmantoti 37 literatūras avoti, no tiem 7 angļu valodā. Atslēgvārdi: komunikācija, pacients, uzņemšanas nodaļa, apmierinātība.en_US
dc.description.abstractThe main question of the research work is to identify influences on the patients communication, in order to improve patient satisfaction with the care in the Emergency Department. In work has been moved forward hypothesis that patients satisfaction with quality of care depends on nurses skills of communication and information providing, what was approved in a result of research. In this work 37 literature sources were used, 7 of them in English. Keywords: communication, patient, emergency department, satisfaction.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMedicīnaen_US
dc.titleSaskarsmes kvalitāte uzņemšanas nodaļāen_US
dc.title.alternativeCommunication quality in Emergency Departmenten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record