Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorKozlovs, Mihailsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:59:16Z
dc.date.available2015-03-24T08:59:16Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other12384en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27951
dc.description.abstractBakalaura darba temats ir "Latvijas un Norvēģijas nevalstisko organizāciju integrētās mārketinga komunikācijas aktivitāšu analīze: „AIESEC” piemērs". Balstoties uz teorijas par integrēta mārketinga komunikāciju, SA un reklāmas niansēm nevalstiskajā sektorā, tika salīdzināta ‘AIESEC’ komunikatīva darbība Oslo un Rīgā. Bakalaura darbs tika veikts izmantojot trīs pētīšanas metodes. Gadījumu analīze radīja kopēju priekšstatu par starptautiskās jauniešu organizācijas ‘AIESEC’ darbību un komunikāciju Norvēģijā un Latvijā. Ar divām fokusa grupu diskusijām tika izpētīta komunikācijas specifika abās organizācijās. Ar KA pieeju tika salīdzinātas ‘AIESEC’ mājaslapas Rīgā un Oslo. Izvērtējot ‘AIESEC’ ārējo un iekšējo komunikāciju Latvijā un Norvēģijā tika pierādītas abas uzstādītas hipotēzes. Pirmkārt, ‘AIESEC’ komunikatīva darbība līdz šim nebija sistemātiski plānota un organizēta. Otrkārt, ‘AIESEC’ galvenais IMK kanāls ir internets ar tā instrumentiem - epastu, blogiem, mājaslapām un citām. Bakalaura darba secinājumos tika izklāstīti priekšlikumi ‘AIESEC Latvija’ komunikācijas efektivitātes paaugstināšanai. Jāintegrē ‘AIESEC Latvija’ komunikācija Latvijas kontekstā, jāveicina ‘AIESEC’ atpazīstamība valstī un jāpielieto jauniešu auditorijai aktuālus komunikācijas rīkus - mājaslapas, forumus, čatus, sociālus tīklus, blogus. Atslēgvārdi: NVO, AIESEC, jauniešu mērķauditorija, integrēta marketinga komunikācija, mājaslapu kontentanalīzeen_US
dc.description.abstractBachelor paper’s theme is ‘Analysis of integrated marketing communication in NGO sector in Latvia and Norway: „AIESEC” example’. Leaning on theory about integrated marketing communication, PR and advertising nuances in NGO sector, ‘AIESEC’ communication was compared in Oslo and Riga. Three research methods were used in the bachelor paper. Case study drew an overall picture about international youth organisation ‘AIESEC’ actions and communication in Norway and Latvia. Two focus group discussions showed differences of communication process in two organizations. Norwegian and Latvian ‘AIESEC’ web pages were examined with content analysis method. In ‘AIESEC’ internal and external communication analysis two hypothesis were proved. Firstly, ‘AIESEC’ communication process wasn’t systematically planned and organized. Secondly, ‘AIESEC’ main IMC channel is internet and its instruments – blogs, e -mails, web pages and others. In bachelor papers conclusions advise were presented for increasing ‘AIESEC Latvia’ communication efficiency. It is strongly advised for ‘AIESEC Latvia’ to integrate communication process in Latvian context, to promote ‘AIESEC’ visibility in Latvia and to use important for young people communication instruments – web pages, forums, chats, social networks, blogs and others. Keywords: NGO, AIESEC, integrated marketing communication, young people aim -audience, content analysis of web pageen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleLatvijas un Norvēģijas nevalstisko organizāciju integrētās mārketinga komunikācijas aktivitāšu analīze: "AIESEC" piemērsen_US
dc.title.alternativeAnalysis of integrated marketing communication in NGO sector in Latvia and Norway: "AIESEC" exampleen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige