Informācijas un bibliotēku studiju bakalaura programmas salīdzinošā analīze
Autor
Heinrihsone, Signe
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Pakalna, Daina
Datum
2009Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Informācijas un bibliotēku studiju izglītība laika gaitā ir ļoti mainījusies. Mūsdienu izglītības tendences ir sagatavot nevis profesionālus bibliotēkas fonda organizatorus vai kataloģizētājus, bet gan plaša mēroga informācijas speciālistus ar tendenci papildināt savas zināšanas mūža garumā.
Šī pētījuma mērķis ir noskaidrot atšķirības starp Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultātes Informācijas un bibliotēku studiju nodaļas bakalaura mācību programmu Zviedrijas bibliotēku un informācijzinātnes skolas (Swedish School of library and Information Science), Chur Lietišķo zinātņu universitātes (The University of Applied Sciences HTW Chur) Lofboro Universitātes (Loughborough University) mācību programmām. Information and library studies education over the years has changed a great deal. The modern trend of education is to prepare the library fund and not a professional organizer or cataloger, but a wide range of information professionals, with a tendency to build their skills for life.
This study aims to clarify the difference between the University of Latvia, Faculty of Social Sciences, Information and Library Studies Division Bachelor syllabus Swedish School of Library and Information Science, The University of Applied Sciences HTW Chur (Loughborough University training programs.