Tele2 "meteorīta kampaņa": integrētās mārketinga komunikācijas efektu analīze
Autor
Slavinska, Loreta
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Baranovska, Līga
Datum
2010Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darbā „Tele2 „meteorīta kampaņa”: integrētās mārketinga komunikācijas efektu analīze” tiek pētīti Tele2 „meteorīta kampaņas” komunikācijas efekti integrētās mārketinga komunikācijas, zīmola attīstības un auditorijas uztveres kontekstā.
Bakalaura darbā tiek izmantotas teorētiskās pieejas par integrēto mārketinga komunikāciju, komunikāciju un komunikācijas procesu, masu mediju un mārketinga komunikācijas efektiem, zīmolu, mārketinga plānošanu un auditoriju.
Lai sasniegtu bakalaura darbā izvirzīto mērķi – izdarītu integrētās mārketinga komunikācijas efektu analīzi, noskaidrotu reklāmas kampaņas mērķus un rezultātus, tika veikts pētījums, izmantojot kvalitatīvo un kvantitatīvo kontentanalīzi.
Atslēgas vārdi: integrētā mārketinga komunikācija, Tele2 „meteorīta” reklāmas kampaņa, komunikācijas efekti, reklāmas kampaņas analīze In the Bachelor’s thesis „Tele2 „meteorite campaign”: integrated marketing communications effects analysis” research is being conducted about Tele2 „meteorite” advertiging campaign’s communication effects in integrated marketing communications, brand development and audience perception context.
Key words: integrated marketing communication, Tele2 „meteorite campaign”, communication effects, advertising campaign analysis
Research work is based on integrated marketing communications, communication and communication process, mass media and marketing communication effects, brand and marketing planning and audience theoretical approach.
To achieve the advanced objectives, a research is applied by qualitative and quantitative content analysis.