Pāreja no analogās uz ciparu televīziju. LTC, Baltkom, IZZI un Viasat televīzijas reklāmu analīze un patērētāju izvēle
Автор
Jansone, Sintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Rupā, Ulrika
Дата
2010Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba „Pāreja no analogās uz ciparu televīziju. Lattelecom, Baltcom, Viasat un IZZI televīzijas reklāmu analīze un patērētāju izvēle” pētījuma mērķis ir noskaidrot, kādas uzmanības piesaistīšanas metodes reklāmās izmanto kompānijas LTC, Baltkom, Viasat un IZZI, un cik tās ir efektīvas. Un noskaidrot, kā patērētāji uztver šī reklāmas, un kāda ir patērētāju izvēle.
Kā pētījuma metode tiek izmantota semiotiskā analīze un fokusa grupas intervija.
Darbs sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Darbam ir viens pielikums.
Teorētiskās nostājas pamatā tika izmantotas tādu autoru kā Arens, W. F., F.Kotler, O’ Guinn, T. C., Allen, C. T., Semenik R. J., Мaкконнелл, К. Р., Брю С. Л., Донцов А.И., McMahan, H.W., Хромов Л.Н., Харрис teorijas.
Pētījuma rezultātā apstiprinās hipotēze, ka racionālie argumenti reklāmās strādā labāk, nekā emocionālie argumenti.
ANOTĀCIJA
Bakalaura darba „Pāreja no analogās uz ciparu televīziju. Lattelecom, Baltcom, Viasat un IZZI televīzijas reklāmu analīze un patērētāju izvēle” pētījuma mērķis ir noskaidrot, kādas uzmanības piesaistīšanas metodes reklāmās izmanto kompānijas LTC, Baltkom, Viasat un IZZI, un cik tās ir efektīvas. Un noskaidrot, kā patērētāji uztver šī reklāmas, un kāda ir patērētāju izvēle.
Kā pētījuma metode tiek izmantota semiotiskā analīze un fokusa grupas intervija.
Darbs sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Darbam ir viens pielikums.
Teorētiskās nostājas pamatā tika izmantotas tādu autoru kā Arens, W. F., F.Kotler, O’ Guinn, T. C., Allen, C. T., Semenik R. J., Мaкконнелл, К. Р., Брю С. Л., Донцов А.И., McMahan, H.W., Хромов Л.Н., Харрис teorijas.
Pētījuma rezultātā apstiprinās hipotēze, ka racionālie argumenti reklāmās strādā labāk, nekā emocionālie argumenti. The subject matter of the research work is „Conversion from analogous television to digital television. Lattelecom, Baltcom, Viasat ar IZZI television advertising analysis and consumer choice”.
As method of research semiological analysis and focus group interwiev have been used.
The research paper consists of theoretical, methodological and empirical parts. There is 1 annex.
In the theoretical part following authors’ literature has been used: Arens, W. F., F.Kotler, O’ Guinn, T. C., Allen, C. T., Semenik R. J., Мaкконнелл, К. Р., Брю С. Л., Донцов А.И., McMahan, H.W., Хромов Л.Н., Харрис.
The results obtained confirmed the initial assumption, i.e., that rational arguments are more effective than emotional arguments.