Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorMozers, Miervaldisen_US
dc.contributor.authorVirsis, Robertsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:59:25Z
dc.date.available2015-03-24T08:59:25Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other1941en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27993
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “TV producēšanas īpatnības Latvijas mediju tirgū 2005. gadā”. Darba teorētiskajā daļā autors apskatīja un izvērtēja zinātniskajā literatūrā publicētos viedokļus par TV programmas izveidošanas, producenta darba nozīmi, kā arī analizēta mārketinga, menedžmenta un vadzinības pamatzināšanu nepieciešamība producenta darbā. Darba praktiskajā daļā, pamatojoties uz Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra “TNS Latvia” apkopotajiem datiem par TV raidījumu reitingiem, tika veikta televīzijas raidījumu reitingu analīze. Bet, pamatojoties uz Nacionālā radio un televīzijas padomes 2006.gada rīkotā konkursa „Gadskārtējās prēmijas televīzijā un radio” rezultātiem un ņemot vērā ekspertu sniegto vērtējumu par aplūkojamo jautājumu, tika analizētas televīzijas raidījumu producēšanas īpatnību Latvijā.en_US
dc.description.abstractThe theme of the bachelor’s work is”Distinctions of the TV production in the media market in Latvia in 2005”. In the theoretical part of the work author has examined and analyzed options about establishment of TV programs and meaning of producer’s work. In this part there are also examined stages of production’s work and there are analyzed necessity of marketing and management knowledge in the producer’s work. In the practical part of the work there is made analyze of the program ratings based on data from agency”TNS Latvia”. There are also analyzed distinctions of the TV production in Latvia based on expert’s opinion.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleTV producēšanas īpatnības Latvijas mediju tirgū 2005.g.en_US
dc.title.alternativeSpecifics of TV Production in Latvia’s Media Market (2005)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию