Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorApine, Evijaen_US
dc.contributor.authorPudāne, Ingaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:59:25Z
dc.date.available2015-03-24T08:59:25Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other19924en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27996
dc.description.abstractPētījumu autore analizē institucionālās aprūpes ietekmi uz bērnu identitātes veidošanos. Pētījuma mērķis ir pētīt bērnu identitātes veidošanos institucionālajā aprūpē. Darbs sastāv no četrām nodaļām. Pētījuma pirmajā nodaļā tiks analizēts jēdziens „identitāte”, sniegts tā raksturojums. Otrajā nodaļā autore raksturo bērnu vecumposmā no 15 līdz 18gadiem psihosociālās attīstības norisi. Pētījuma trešajā nodaļā tiek sniegts bērnu institucionālās aprūpes raksturojums un analizēta šīs aprūpes formas ietekme uz bērnu identitāti. Trešās nodaļas pirmajā apakšnodaļā tiek analizēta sociālā darba speciālistu loma un nozīme bērnu institucionālajā aprūpē. Trešās nodaļas otrajā apakšnodaļā tiek aplūkota sociālā darba ar grupu nozīme un formas bērnu institucionālajā aprūpē. Pētījuma ceturtajā nodaļā tiek apkopoti un analizēti speciālistu, kā arī kādreizējo institucionālās aprūpes pakalpojuma saņēmēju viedokļi par šo aprūpes formu bērnu identitātes veidošanās procesa kontekstā. Bērna identitātes veidošanās un ietekmēšanas procesā liela nozīme ir gan institūcijai, kur bērns dzīvo, gan sociālā darba speciālistiem, kas strādā institūcijā, kā arī vienaudžu savstarpējai komunikācijai, formālām un neformālām bērnu grupām. Darbā izmantotās pētnieciskās metodes: teorētiskās literatūras analīze, daļēji strukturētas intervijas, fokusgrupa.en_US
dc.description.abstractStudy the author analyzes the impact of institutional care on children's identity formation. The study aims to explore the identity of children in institutional care. The work consists of four chapters. In the first chapter will analyze the concept of "identity", given its characteristics. In the second chapter the author describes children's age group from 15 to 18 years of psycho-social development process. Study in the third section describes the institutional care of children and analyzed the characteristics of these forms of care which impact on children's identity. The first section of the third chapter analyzes the social workers role and importance of children in institutional care. The third chapter in the second section deals with the social work with a group of role and shape of children in institutional care. The fourth section of the study are summarized and analyzed specialists, as well as former institutional care of service users views on this form of care for children in the context of identity formation process. Child's identity formation and influence the process and the importance of the institution where the child is living, and social work professionals working in the institution, as well as peers for mutual communication, formal and informal groups of children. Research methods used in the work: theoretical analysis of the literature, semi-structured interviews, focus group.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSociālā politika un sociālā darba organizācijaen_US
dc.titleBērnu identitātes veidošanās aprūpes iestādēsen_US
dc.title.alternativeChildren's identity formation in institutional careen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию