Mārketinga stratēģija reģionu galvenajās bibliotēkās
Author
Tilgale, Sanita
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Mūze, Baiba
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba ”Mārketinga stratēģija reģionu galvenajās bibliotēkās” mērķis ir noskaidrot Kurzemes reģiona galveno bibliotēku lietotāju informētību par pieejamajiem pakalpojumiem un uzzināt bibliotēku direktoru viedokli par mārketinga līdzekļu piemērojamību bibliotēku ikdienas norišu organizēšanā.
Kurzemes reģiona galveno bibliotēku pakalpojumi ir nozīmīgs komponents bibliotēku lietotāju ikdienā - lietotāji ir apmierināti ar piedāvātajiem pakalpojumiem.
Kurzemes reģiona galveno bibliotēku direktori uzsver mārketinga piemērojamību bibliotēku darbā un izmanto dažādus mārketinga līdzekļus bibliotēku ikdienas norišu organizēšanā, kā arī stratēģisko plānu veidošanā nākotnes attīstībai. Master’s thesis “Marketing strategy in regional main libraries” aim is to find out Kurzeme regional main libraries users’ awareness about available services and to learn libraries directors’ point of view about marketing tools applicability in organizing library everyday processes.
Services offered by Kurzeme regional main libraries are important components in library users’ daily routine – users are satisfied with offered services.
Directors of Kurzeme regional main libraries emphasize on marketing applicability in the libraries services. They use different marketing tools to organize libraries everyday processes and to create strategic plans for the future development.