A/S Swedbank zīmola tēls latviešu nacionālajā dienas presē un interneta portāla delfi.lv publikācijās un lietotāju komentāros (2008, 2012)
Author
Popoviča, Gunita
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Skudra, Ojārs
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „A/S Swedbank zīmola tēls latviešu nacionālajā dienas presē un interneta portāla delfi.lv publikācijās un lietotāju komentāros (2008, 2012)”.
Darba pētnieciskā problēma ir noskaidrot, kāds A/S Swedbank zīmola tēls tiek producēts latviešu nacionālajā dienas presē un interneta portāla delfi.lv publikācijās un lietotāju komentāros krīzes periodā - 2008. gadā un pēckrīzes periodā - 2012. gadā, vai tas laika gaitā ir mainījies.
Darba mērķis ir izpētīt, kā laikrakstos „Diena”, „Latvijas Avīze”, „Neatkarīgā Rīta Avīze Latvijai ” un portāla delfi.lv publikācijās un lietotāju komentāros ticis atainots A/S Swedbank zīmola tēls 2008. gadā un 2012. gadā.
Atslēgvārdi: A/S Swedbank, zīmols, zīmola tēls, latviešu nacionālā dienas prese, interneta portāls delfi.lv The topic of the present paper is „The Image of the Joint-Stock Company Swedbank Brand in the Latvian National Daily Press and the Publications and User Commentaries of the Portal delfi.lv (2008, 2012)”.
The research problem of the present paper is to clarify what kind of brand is being produced in the Latvian national daily press and the Internet portal delfi.lv publications and commentaries during the period of economic crisis – 2008 and the after crisis period – 2012, and if the image has changed.
The aim of the paper is to explore the way the newspapers „Diena”, „Latvijas Avīze”, „Neatkarīgā Rīta Avīze Latvijai ” and the publications and user commentaries interpret the joint-stock company Swedbank brand in 2008 and 2012. Keywords: joint-stock company Swedbank, brand, the image of brand, Latvian national daily press, the Internet portal delfi.lv